וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני המצלמות בחדר המפגשים: עורכת הדין הואשמה בהברחת סמים לכלא

19.2.2020 / 18:07

כתב אישום הוגש נגד עורכת הדין בת ה-31 מתל אביב שנעצרה בכלא רימונים, לאחר שניסתה להבריח 56 גרם של חומרים החשודים כסמים מסוג קנאביס וחשיש לאסיר פלילי מכפר קאסם שאותו היא מייצגת. בתיעוד מצלמות האבטחה של שב"ס נראית עורכת הדין מעבירה את החומרים לאסיר

בווידאו: נעצרה עו"ד ממרכז בחשד שהבריחה סמים לאסיר/צילום: דוברות שב"ס

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד עורכת הדין בת ה-31 מתל אביב, שנעצרה בכלא רימונים לאחר שניסתה להבריח 56 גרם של חומרים החשודים כסמים מסוג קנאביס וחשיש לאסיר פלילי מכפר קאסם שאותו היא מייצגת. בתיעוד הפרשה, שפורסמה לראשונה בוואלה! NEWS, נראית עורכת הדין בחדר המפגשים בין האסירים למבקריהם, נראית עורכת הדין מעבירה את הסמים לאסיר, כשהיא יושבת עם הגב למצלמות האבטחה, והעבריין יושב מולה עם סרבל כתום.


מעצרה של עורכת הדין הוארך עד תום הליכים בבית סוהר נווה תרצה. החקירה אחר הנאשמת התנהלה בשב"ס על בסיס מידע מודיעיני, והיא ערכה כמה שבועות. "במהלך הפעילות בוצע מעקב סמוי אחר עורכת דין שהגיעה לבקר אסיר פלילי במסוף הביקורים של בית סוהר", נמסר בהודעת שב"ס. בתום אחד הביקורים התגלתה נערך חיפוש גופני על האסיר, שניסה להתנגד לכך, ובמהלכו נמצאו שתי חבילות סמים במשקל 56.4 גרם. על פי החשד, הוא הסליק את החבילה בבגדיו. השניים נעצרו במקום והועברו להמשך חקירה.

הברחת הסמים שנתפסו אצל עו"ד בכלא רימונים. דוברות משטרת ישראל
אחת מחבילות הסמים שהברחה על ידי העו"ד/דוברות משטרת ישראל

"ישנם נסיונות החדרת סמים ואמצעים אסורים לאסירים בדרכים מתוחכמות בניסיון להערים על הסוהרים", נמסר משב"ס. "קציני המודיעין, בלשי יחידת 'דרור' וסוהרי שב"ס ימשיכו לבצע פעולות מעקב וסיכול, בגלוי ובאופן סמוי למניעת פשיעה בבתי הסוהר ולשמירה על ביטחונם האישי של תושבי מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully