וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזרח ישראלי נהרג בהתנגשות בין שני מטוסים באוסטרליה

על פי הרשויות במדינה, שני מטוסים קלים התנגשו זה בזה מצפון למלבורן, וארבעת הנוסעים נספו במקום. בין ההרוגים, עידו שגב, טייס אווירובטי המוכר מתחום תעופת האקסטרים. משרד החוץ מסייע בהשבת גופתו לארץ

עריכה: אסף דרורי

אזרח ישראלי נהרג היום (רביעי) בהתנגשות אווירית בין שני מטוסים מצפון למלבורן שבאוסטרליה יחד עם שלושה בני אדם נוספים. במשרד החוץ מסרו כי הם מכירים את פרטי המקרה, והוא מטופל על ידי נציגיו, בהם קונסול ישראל בבירת המדינה קנברה. הישראלי, עידו שגב, טייס אווירובטי המוכר מתחום תעופת האקסרטרים. במשרד עדכנו את משפחתו ומסייעים להעברת גופתו לארץ.

דובר מטעם המשטרה המקומית אמר כי התאונה אירעה בין שני מטוסים קלים דו-מנועיים סמוך לשדה התעופה מנגאלור, צפונית למלבורן. לדבריו, ייתכן כי שני הטייסים לא ראו אחד את השני בשל עננות. עוד הוסיף כי על כל אחד משני המטוסים, שהמריאו משדות תעופה שונים, היו שני נוסעים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נהרג בהתנגשות המטוסים. עידו שגב/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו לא בטוחים למה שני המטוסים טסו באותו מסלול או מדוע הם היו באזור הזה, אבל למרבה הצער הם התנגשו", אמר חוקר משטרת ויקטוריה, פיטר קוגר. הוא תיאר כי לשני כלי הטיס נגרם "נזק נרחב" בטרם פגעו בקרקע.

עוד בוואלה!

ליצמן באולפן וואלה! NEWS: "שוקלים לבטל את חובת הבידוד לשבים מתאילנד"

לכתבה המלאה
זירת התרסקות שני מטוסים שגרמה למותו של אזרח ישראלי באוסטרליה, 19 בפברואר 2020. אתר רשמי, אתר רשמי
זירת התרסקות המטוסים צפונית למלבורן, היום/אתר רשמי, אתר רשמי

לפני פחות מחודש, כוחות החילוץ בניו זילנד איתרו ללא רוח חיים צעיר ישראלי שנעדר לאחר שנסחף בנהר הוואגאנואי. הצעיר יצא עם קבוצת ישראלים לטיול יומי לאורך הנהר, השלישי באורכו בניו זילנד. הקבוצה החליטה לחצות את הנהר בשחייה, במהלכה אמר הצעיר לחברו כי הוא נחלש ומתקשה להחזיק את עצמו מעל המים. החבר ניסה לסייע לו וכשראה שתש כוחו, יצא להזעיק עזרה. בתום סריקות איתר צוות צוללנים של יחידת החילוץ המקומי את גופתו.


(עדכון ראשון:14:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully