וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתור ויירוט בקרן לייזר: ניסוי מוצלח למערכת ההגנה מפני מל"טים

12.2.2020 / 12:30

מערכת ה-Drone Dome של רפאל הצליחה ליירט מל"טים מרובים, וכן מטרות בזמן תמרון בסדרת ניסויים שנערכו בדרום הארץ. נועדה להתמודד עם איום רחפנים ומל"טים הן בהגנה על כוחות ומתקנים צבאיים, והן בהגנה על יעדים אזרחיים

צילום: חברת רפאל, עריכה: אסף דרורי

מערכת ההגנה מפני רחפנים ומל"טים של חברת רפאל, ביצעה יירוט מוצלח של מל"טים מרובים, וכן מטרות בזמן תמרון, באמצעות קרן לייזר - כך נמסר היום (רביעי) מרפאל. במסגרת סדרת ניסויים שנערכו לאחרונה בדרום הארץ, מערכת ה- Drone Dome עמדה בהצלחה בניסוי של שלבי היירוט כללו איתור יעד, מעקב באור יום ובתנאי לילה, ולבסוף, יירוט על ידי קרן לייזר רבת עוצמה.

יירוט לייזר של מספר מטרות מתמרנות מבית חברת רפאל. רפאל מערכות לחימה מתקדמות, אתר רשמי
המל"טים שייורטו במקביל בניסוי בדרום, בשבוע שעבר/אתר רשמי, רפאל מערכות לחימה מתקדמות

מערכת ה-Drone Dome של רפאל נועדה להתמודד עם איום רחפנים ומל"טים הן בהגנה על כוחות ומתקנים צבאיים, והן בהגנה על יעדים אזרחיים, כמו שדות תעופה, מתקנים ציבוריים ותשתיות אסטרטגיות שהולכים והופכים לפגיעים עם האיום הגובר של שימוש עוין ברחפנים ומל"טים. המערכת מיועדת לספק הגנה יעילה, מהירה וניידת של מרחב אווירי מפני מל"טים עוינים, תוך שילוב של תת מערכות לזיהוי ובקרה, ולמעשה נותנת הגנה של 360 מעלות בשטח בו היא מוצבת. המערכת היא מודולרית, ניידת ונבנית בהתאמה אישית לצרכים והדרישות הספציפיים של המשתמש, תוך שמירה על בטיחות ברמה גבוהה לצמצום הנזק לסביבה. המערכת נמכרה כבר לכמה לקוחות ברחבי העולם, בהם הצבא הבריטי.

עוד בוואלה!

קטנים יותר, קטלניים יותר: כך משתלטים הרחפנים על שדה הקרב העתידי

לכתבה המלאה
מערכת דרון דום מבית חברת רפאל. רפאל מערכות לחימה מתקדמות, אתר רשמי
המערכת מעניקה הגנה של 360 מעלות בשטח בו היא מוצבת/אתר רשמי, רפאל מערכות לחימה מתקדמות

Drone Dome היא חלק ממערכות ההגנה האווירית המתקדמות של רפאל, הכוללות את "כיפת-ברזל", "שרביט-קסמים" ומערכת ה"ספיידר". יחד, המערכות הללו מהוות מעטפת פתרונות הגנתיים כחלק מתפיסת ההגנה מבוססת שכבות, על-פיה פועלת מדינת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully