וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רקדנית בורלסק פיתתה ילד בן 13 וחשפה חזה למצלמה כשנשאלה על מעשי הפדופיליה שלה

15.2.2020 / 1:01

רקדנית אקזוטית בשם בלונדי הודתה ששלחת תמונות עירום והודעות מפורשות לילד בן 13 ודרשה שישמור לה את בתוליו. בעימות טלוויזיוני נשאלה מה יש לה לומר להוריו של הקטין - והיא בתגובה חשפה את החזה למצלמה: "זו התגובה שלי"

a current affair

בת'אני אדגקומבי בת ה-20, דוגמנית אינסטגרם ורקדנית בורלסק שקוראת לעצמה בשם הבמה "בלונדי", הודתה בשליחת תמונות עירום והודעות מפורשות לילד בן 13 וכשהתבקשה על ידי כתב להגיב לכך בשידור - היא הרימה חולצה וחשפה חזה למצלמה ברחוב סואן.

לבלונדי, תושבת ניו סאות' ויילס, אוסטרליה, יש עמוד אינסטגרם פופולרי עם 100 אלף עוקבים. שם היא גם תויגה בסטורי של בן נוער מקווינסלנד בשנה שעברה והחלה לתקשר איתו בהודעות. מהר מאוד שאלה בלונדי את התלמיד האם הוא בתול - וכשהוא אישר שכן, היא השיבה: "אז אני לוקחת חזקה על הבתולים שלך". בהודעה נוספת כתבה: "שמור על הבתולים שלך בשבילי. אעבור בחלק שלך בעיר בעוד שבוע-שבועיים - ואל תגיד לאף אחד. אני לא חושבת שאתה אפילו חוקי".

בהמשך ההתכתבות ביניהם, גילתה הרקדנית שהוא רק בן 13. בתגובה היא התבדחה: "אני כנראה פדופילית, כי זה ממש לוהט", וצירפה אימוג'י של פרצוף צוחק. היא הוסיפה: "טוב... אני רשמית פדופילית. לא ידעתי שאתה כזה צעיר... אולי לא הייתי צריכה לדבר אליך מלוכלך כמו שאני עושה עכשיו, אבל אני גם לא מתכוונת להפסיק".

בתכנית האקטואליה A Current Affair פנו לבלונדי ברחוב במרכז מלבורן והתקילו אותה בשאלה "מה יש לך לומר להוריו של הילד?". היא בתגובה הרימה את חולצתה וחשפה את החזה שלה למצלמה: "תודה, אבל זו התגובה שלי". בהמשך הודתה בשליחת ההודעות הבלתי הולמות. אולם, בלונדי, שטוענת שהיא סטודנטית למשפטים, השיבה שלא באמת התכוונה להיפגש עם הילד כפי שכתבה לו. "האם אי פעם פגשתי את הילד? האם ראיתי את הילד או שזו סתם שיחה מטופשת ולא מזיקה? ... ככה אני רואה את זה", היא אמרה. כשנשאלה האם היא שלחה תמונות עירום לקטינים נוספים, היא השיבה: 'לא. רק לילד הזה".

זו הייתה התגובה של הרקדנית:

רקדנית בורלסק חושפת את עצמה מול המצלמה - גיף. a current affair, אתר רשמי
רקדנית בורלסק חושפת את עצמה מול המצלמה - גיף/אתר רשמי, a current affair

ב-A Current Affair דיווחו גם שאדגקומבי שלחה תמונות עירום שלה לקטין בזמן שהיה בקולנוע עם אמו. בהודעות ביקשה ממנו להתגנב לשירותים. היא כתבה: "עכשיו ... תראה לי מה אני עושה לך? תתגנב לשירותים, ילד רע. תתגנב לשם ואל תספר לאמא שלך". כשהכתב דן נולן הראה לבלונדי את ההודעות, היא טענה שהן ישנות. היא אמרה: "אתה יודע, הייתי בת 18 כשעשיתי את זה. זה היה לפני שנתיים". אולם, זמן קבלת ההודעות מראה שהן נשלחו רק בשנה שעברה ולא לפני כשנתיים כפי שטענה.

אמו של הקטין אמרה לכתב של Current Affair: "איזה מין אדם חולני עושה את זה? איך היא מעזה לנסות לתחמן כל ילד שהוא בדרכיה המרושעות והסוטות בשביל הסיפוק העצמי שלה?". הילד עצמו סיפר שבתחילת הקשר הוא נהנה משיחותיו עם אדגקומבי, אך בשלב מסוים היא התחילה "לדחוף" יותר מדי. "אחרי זמן מה היא התחילה להתנהג קצת כמו מטורפת! היא דחפה יותר מדי והתנהגה בצורה קצת אובססיבית. היא אמרה שהיא רוצה לבתק את בתוליי, אבל זה לא היה כיף יותר. היא התנהגה מוזר ואני לא כזה אידיוט. אני לא יוצא עם נשים בנות 20".

רקדנית בורלסק חושפת חזה למצלמות. אינסטגרם, צילום מסך
בלונדי לא מתחרטת/צילום מסך, אינסטגרם

עד כה לא הוגש כתב אישום נגד אדגקומבי, אולם משטרת קווינסלנד מסרה כי החקירה בנושא נמשכת: "עניינים אלו עשויים לקחת זמן לצורכי בדיקה מעמיקה, במיוחד כאשר נדרשת בדיקה משפטית. הנושא עדיין נמצא בחקירה ובלשים עושים כל מאמץ לטפל בנושא בעדיפות עליונה".

צפו בכתבה המלאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully