וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני זוג נעצרו בגלל סרטון שבו הבעל מסרק את אשתו

9.2.2020 / 0:41

גבר ואישה מכוויית נעצרו בגלל סרטון תמים לכאורה בן פחות מחצי דקה. אלא שהרשויות המקומיות לא חשבו שהוא תמים, הגיעו לביתם ועצרו אותם באישום של "הפרה של חוקי הצניעות בפומבי"

Ahmed Hamada

בווידאו - הסרטון המפליל

בני זוג בכוויית נעצרו בסוף החודש שעבר על ידי המשטרה המקומית, אחרי שהעלו לרשת סרטון שבו הגבר בסך הכול מבריש את שיערה של אשתו. בתקשורת המקומית דיווחו שהזוג נעצר בביתם אחרי שהקליפ שעלה לטוויטר תוייג כ"לא מוסרי" וגרם למחלוקת קשה במדינה האיסלמית הקיצונית.

בסרטון אפשר לראות שהגבר הבלתי מזוהה מסרק את אשתו כשהשניים צוחקים והוא כורך אותה בזרועותיו בזמן שהיא מדברת למצלמה ומתגאה בשיערה. חוקרי המשטרה המקומית צפוו בווידאו הזה והצליחו לזהות את הזוג ואז הגיעו אל ביתם ועצרו אותם. נגד השניים הוגשה תביעה באישום של "הפרה של הצניעות בפומבי".

על פי הדיווחים בתקשורת המקומית השניים פרסמו את הסרטון כדי ליצור פרובוקציה ובידיעה שזה יגרום לביקורת ולהגשת תביעה נגדם. במידה וזה אכן המקרה, לא ברור מדוע הם החליטו לעשות זאת, אולי כדי ליצור שיח נגד הקיצוניות של המשטר - לאחר שבחודש נובמבר נחקר גבר שפרסם סרטון בו הודיע שהוא עורך תחרות למציאת האשה עם הרגליים היפות ביותר. במידה שזה המקרה הם אכן הצליחו להשיג את תשומת הלב שרצו - אם כי יתכן שהעונש אותו יקבלו יגרום להם להתחרט.

בני זוג נעצרו בגלל סרטון של הבעל מסרק את אשתו. [Youtube/Ahmed Hamada], צילום מסך
בסך הכול סירק את אשתו?/צילום מסך, [Youtube/Ahmed Hamada]

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully