וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: מטוס מנהלים קטן התרסק באזור מבודד בג'ורג'יה

9.2.2020 / 1:36

הריסות המטוס נמצאו במחוז גורדון במדינה, שעות לאחר ההודעה על היעלמותו מהרדאר. טרם נודע מניין ההרוגים, אך לפי חברת התעופה לה שייך המטוס, הוא יכול להכיל בין שבעה ל-12 נוסעים. לא ברור אם תנאי מזג האוויר באזור היו הגורם התאונה

צילום: רויטרס, עריכה: ליר שפיגלר

הריסות של מטוס נוסעים קטן נמצאו באזור מבודד בצפון מדינת ג'ורג'יה - כך הודיע הלילה (ראשון) מפקד מחוז גורדון במדינה, רוברט פריס. המטוס נעלם מהרדאר, זמן קצר לאחר המראתו מאזור אטלנטה, הבירה. פריס הוסיף כי אין סימן לניצולים, על אף שלא ידוע מספר האנשים שהיו במטוס. לפי האתר הרשמי של חברת התעופה, הוא יכול לשאת בין שבעה ל-12 בני אדם.

אחד מתושבי האזור היה זה שהבחין לראשונה בהריסות. "זה נמצא בחלק מיוער וצפוף מאוד של מחוזנו", סיפר. בעוד התושבים נרתמו לסייע בחיפושים אחר הניצולים. פריס סיפר כי "נאלצנו להיכנס לאזור ברכבי שטח וטרקטורונים ולאחר מכן להמשיך בהליכה ארוכה למקום, כי זו הגישה היחידה לאזור". הוא הוסיף כי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים צפויה להגיע במהלך היום לחיפושים.

מוקדם יותר, רשות התעופה הפדרלית בארצות הברית הודיעה על היעלמות מטוס מנהלים מהרדאר, של חברת Cessna בסביבות השעה 10:10 בבוקר (שעון מקומי), כ-80 קילומטרים צפונית לאטלנטה. המטוס המריא משדה התעופה המקומי, שנמצא בעיר פיצ'טרי.

באטלנטה ירד שלג באזור בזמן התרסקות המטוס, אך לא ברור האם תנאי מזג האוויר הם הגורם להתרסקות.

זירת התרסקות המטוס באזור צפון ג'ורג'יה. 9 בפברואר 2020. AP
זירת התרסקות המטוס. ג'ורג'יה, היום/AP

לפני כשלושה שבועות התרסק מטוס נוסעים קטן מדגם סיקורסקי S-76, בעיר קלבסאס שבלוס אנג'לס, בו נהרגו תשעת נוסעיו ובהם שחקן ה-NBA קובי בריאנט, יחד עם בתו ג'יאנה בת ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully