וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד: בקבוק תבערה הושלך על שוטר מג"ב בחברון

3.2.2020 / 16:54

לוחמי מג"ב הוזעקו לפיזור עשרות מתפרעים שיידו אבנים בעיר, ואחד מהם נפגע מבקבוק תבערה. בסרטון שפורסם בכלי התקשורת הערביים, נראה הלוחם כשהמדים והציוד שעל גופו עולים באש. ממג"ב נמסר כי הלוחם לא נזקק לטיפול הרפואי, חזרה לשגרה במקום

עריכה: שאול אדם

בקבוק תבערה שהושלך על ידי פלסטינים פגע ישירות בקצין מג"ב, במהלך הפרות סדר שהתקיימה היום (שני) בחברון. הלוחם לא נזקק לטיפול רפואי. בתיעוד שהופץ בכלי תקשורת ערביים, נראה השוטר פועל לפיזור מפגינים. בשלב מסוים פגע בו הבקבוק, ולהבות גרמו להתלקחות מדיו והציוד שנשא על גופו.

השוטר, יחד עם לוחמי מג"ב נוספים, הוזעקו למקום כדי לפזר עשרות מתפרעים שיידו אבנים בעיר. לפי הודעת מג"ב, הם "ביצעו שימוש באמצעים לפיזור הפגנות", ובמהלך הניסיון להדוף את המתפרעים הושלך לעבר אחד מהם בקבוק התבערה. עוד נמסר ממג"ב כי המתפרעים פוזרו והמקום חזר לשגרה.

שוטר מג"ב עולה באש לאחר שהושלך לעברו בקבוק תבערה 3 בפברואר 2020. רויטרס
הבקבוק פגע ישירות בלוחם. מתוך התיעוד/רויטרס

התקרית מגיעה על רקע המתיחות אחרי פרסום "עסקת המאה" של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ. התכנית, שטראמפ הציג לפני שבוע יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, כוללת הכרה בריבונות הישראלית על ההתנחלויות ביהודה ושומרון ובבקעת הירדן, לצד הקפאת הבנייה למשך ארבע שנים שבמהלכן יתנהל משא ומתן על הקמת מדינה פלסטינית. בעקבות פרסום התכנית, התקיימו בשבוע האחרון הפגנות ברצועת עזה וברחבי הגדה, שלדברי הסהר האדום הביאו לעשרות פצועים.

שוטר מג"ב עולה באש לאחר שהושלך לעברו בקבוק תבערה 3 בפברואר 2020. רויטרס
מתיחות בעקבות עסקת המאה. מתוך התיעוד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully