וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי ואמו רוסיקו נהרגו בתאונה ליד יבנה: "השוטרים סיפרו לנו מה קרה"

20.1.2020 / 14:03

אבי מיכאלי בן ה-55 נסע עם אמו רוסיקו שימשלשווילי בת ה-81 כשרכבם התנגש במעקה בטיחות והתהפך בכביש 4. מותם של השניים, תושבי לוד, נקבע במקום. הבן איציק: "אבא היה החבר הכי טוב שלי, תמיד תמך ועזר, התייעצתי איתו על הכול"

אתר רשמי

אבי מיכאלי בן ה-55 ואמו רוסיקו שימשלשווילי בת ה-81 הם ההרוגים בתאונת הדרכים שאירעה הלילה (שני) בכביש 4 ליד יבנה. איציק, בנו של מיכאלי, אמר כי אביו "היה אדם חרוץ וחייכן, מאוד מקורב לאימא שלו". הבן סיפר כי לפני שבוע שבו השניים מטיול משותף בארצות הברית. "הוא היה החבר הכי טוב שלי, תמיד תמך ועזר, התייעצתי איתו על הכול".

הבת אנה תיארה כי אמה העירה אותה משנתה ומסרה לה את הבשורה המרה. "לפני שהלכתי לישון ראיתי דיווח על התאונה, הלכתי לישון, ואימא שלי העירה אותי חצי שעה לאחר מכן. באו הביתה שני שוטרים שסיפרו מה קרה".

סמוך לחצות רכבם של השניים, תושבי לוד, התנגש בגדר בטיחות מבטון והתהפך בכביש 4. צוות מד"א שהוזעק לזירת התאונה החל בביצוע פעולות החייאה בשימשלשווילי, בסיומן קבע את מותה במקום. מיכאלי נלכד בכיסא הנהג במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית. לוחמי אש שהוזעקו למקום חילצו אותו מהרכב, ובתום פעולות החייאה נקבע מותו.

אבי מיכאלי (55) נהרג עם אמו בתאונת דרכים ליד יבנה, 20 בינואר 2020. באדיבות המשפחה
אבי מיכאלי/באדיבות המשפחה
רוסיקו שימשלשווילי (81) נהרגה עם בנה  בתאונת דרכים ליד יבנה, 20 בינואר 2020. באדיבות המשפחה
רוסיקו שימשלשווילי/באדיבות המשפחה

פרמדיק מד"א אלון כהן סיפר: "כשהגענו למקום, המראה היה קשה. ראינו רכב מעוך ולצידו שכבה אישה בשנות ה-60, היא הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית. לאחר ניסיונות החייאה, נאלצנו לקבוע את מותה. גבר נוסף בשנות ה-60 נלכד בכיסא הנהג כשהוא מחוסר הכרה, עם פגיעה רב מערכתית. ניסינו להעניק לו טיפול תוך חילוצו מהרכב על ידי הכבאים, ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו".

גבר ואישה נהרגו בתאונה צפונית לאשדוד, 10 ינואר 2020. מד"א, עיבוד תמונה
זירת התאונה, הלילה/עיבוד תמונה, מד"א

בתאונת דרכים נוספת הלילה, גבר כבן 65 התהפך עם רכבו בכביש 20 מתחת למחלף השלום לכיוון דרום ונהרג. צוות מד"א שהגיע למקום זיהה את הגבר עם פגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים ומותו נקבע במקום. המשטרה פתחה בחקירה.

פרמדיק מד"א טום גרישין תיאר כי "כשהגענו למקום ראינו בשול הכביש מתחת למחלף רכב הפוך ובתוכו גבר כבן 65 לכוד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. תוך כדי פעולות החילוץ ביצענו בדיקות רפואיות על מנת להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

(עדכון ראשון: 12:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully