וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד לרצח וההתאבדות בפ"ת: "ילנה רצתה לעזוב והוא נהיה אובססיבי"

19.1.2020 / 15:27

בת זוגו של אחד מבניה של ילנה, שלפי החשד נרצחה על ידי בן זוגה סלאביק מבשב בפתח תקווה, סיפרה כי תחילת הקשר ביניהם נראה מבטיח, אך לקראת הסוף הוא "הוריד את המסכה" והחל לגלות צדדים אגרסיביים. "אני מאמינה שהיא רצתה לקום וללכת - והוא לא נתן לה"

צילום: דוברות מד"א

במשפחתה של ילנה יצחקבייק, שעל פי החשד נרצחה על ידי בן זוגה סלאביק מבשב בפתח תקווה, תיארו אותו היום (ראשון) כאדם אגרסיבי, ואמרו שהם מאמינים בסברה שהרצח בוצע על רקע רצונה להיפרד ממנו. השניים אותרו ביום שישי בערב ללא רוח חיים בדירתם בעיר, ככל הנראה על ידי אחד מבניה של ילנה, לאחר שמבשב ירה בבת זוגו - והתאבד.

"הבנים שבורים נפשית", סיפרה איה, בת זוגו של אחד הבנים. "הכול היה בסדר בהתחלה בקשר ביניהם. הכול היה נראה טוב. לקראת הסוף, האדם הוריד את המסכה".

הקשר בין ילנה לסלאביק, שניהם לא מוכרים למשטרה, נמשך כשנתיים. לדבריה, סלאביק "הראה צדדים של שתיית אלכוהול ואגרסיות. הוא לא היה אלים, אבל אגרסיבי מאוד, רע וצועק. היה צועק פתאום. היא לא התלוננה נגדו במשטרה".

סלאביק מבשב וילנה יצחקבייב שנמצאו ללא רוח חיים בדירתם בפתח תקווה. מתוך פייסבוק, אתר רשמי
חשד לרצח והתאבדות על רקע רצונה להיפרד. סלאביק מבשב וילנה יצחקבייק/אתר רשמי, מתוך פייסבוק

איה סיפרה כי בימים האחרונים ילנה שהתה אצל ילדיה, מאחר שהיו חולים, וביום שישי חזרה לביתה - ככל הנראה כדי להיפרד מבן זוגה. "היא הייתה אישה נפלאה. הוא רצח אותה ויותר מזה אין מה להגיד. הוא פשוט רצח אותה", אמרה. "אני מאמינה שהיא רצתה לקום ולעזוב כשהיא גילתה כל מיני צדדים אצלו שהיא לא אהבה. היא רצתה לעזוב, והוא לא נתן לה. הוא נהיה אובססיבי".

מבשב היה מאבטח במוסד חינוכי והחזיק אקדח ברישיון, הוא נמצא ירוי פעם אחת, ואילו יצחקבייב נמצאה ירויה כמה פעמים בפלג גופה העליון. בסרטון שהעלה מבשב לדף הפייסבוק שלו בחודש ספטמבר, נראית אישה מברכת את בני הזוג בביתם. "לא רק אהבה יש בבית הזה, אלא גם המון שיתוף פעולה ואנרגיה טובה", אמרה. "שתמיד תשרור בבית הזה אנרגיה טובה, המון הצלחה, שפע, ברכה, וכל בוקר שאתם מתעוררים עם חיוך אחד לשני, להתייחס אחד לשני כאילו שזו אהבה ראשונה שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully