וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אל תפריעו לו!": התגובה הקורעת מצחוק של הסועד הזה לקטטה שפרצה לידו הפכה אותו לכוכב רשת

25.1.2020 / 0:04

קטטה שפרצה בשווארמיה באנגליה, וגם צוות העובדים במקום התערב בה - אבל רק סועד אחד נותר אדיש לחלוטין והמשיך ליהנות ממנת הצ'יפס שלו ברוגע יוצא דופן. התגובה שלו הפכה אותו לכוכב רשת עם שלל ממים משעשעים

TWITTER

כריס הול בן ה-52 הפך לכוכב רשתל גמרי במקרה, לאחר שתועד במצלמה אוכל ברוגע את מנת הצ'יפס שלו בשווארמיה בפורטסמות', אנגליה - בזמן שקטטה אלימה במיוחד מתחרחשת ממש מעל הראש שלו.

הול שמר על קור רוח מפתיע במיוחד כשהתיישב לאכול את ארוחת הערב שלו בשישי שעבר בשווארמיית "הקבבים של קן". בזמן שהוא צופה בנייד שלו ומאזין לרדיו, קטטה פרצה בין שני לקוחות במקום ומהר מאוד גם צוות המקום התערב והרוחות התלהטו עוד יותר. אבל הול רק העיף מבט קצר לכיוון הקטטה שהעמידה את כל הנוכחים על רגליהם וחזר להתעסק במנה שלו. גם כשהכאוס הגיע עד השולחן שלו, הוא המשיך להתרכז במנה ולא נותן לשום פרזיט להרוס לו את ארוחת הערב. ב"מייל אונליין" דיווחו שהמשטרה לא נקראה למקום והמעורבים לא נעצרו.

התגובה האדישה של הסועד לקטטה שפרצה לידו. צילום מסך
הסועד צופה באדישות בקרב וממשיך לאכול/צילום מסך
הסועד האדיש הוא כריס הול בן ה-52. לינקדין, צילום מסך
הסועד האדיש הוא כריס הול בן ה-52/צילום מסך, לינקדין

הסרטון זכה ליותר משמונה מיליון צפיות והתגובה האדישה של כריס הפכה אותו לכוכב רשת עם שלל ממים שמזכירים את המם של החבר שמסתובב כדי להסתכל על אישה אחרת. כריס עצמו אמר ל"מייל אונליין": "חשבתי לעבור מקום בשלב מסוים אבל נהניתי מהקבב והצ'יפס שלי... למרות שהצ'יפס לא היה טעים במיוחד".

כאן זה קרה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully