וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אב ובנו נכנסים לים כשנחש אנקונדה ענקי מפציע פתאום מהמים

16.1.2020 / 0:15

אלו הם רגעי האימה בהם נחש אנקונדה ענק יצא מהמים בחוף הים בארגנטינה, כשברקע נשמעים המתרחצים צורחים בבהלה. רק אב ובנו הקטן נראים מתעלמים מההמולה ונכנסים למים

clarincom/facebook

תיעוד מצמרר של נחש אנקונדה ענק היוצא מהמים בחוף בארגנטינה ומבהיל את המתרחצים הפך לויראלי ברשתות החברתיות. בסרטון הקצר נראה הנחש זוחל במים הרדודים ועוצר על החוף בזמן שהמתרחצים נשמעים ברקע צורחים בבהלה. הרגע המאוד מטריד בסרטון מגיע דווקא כשאב ובנו הקטן מתעלמים מסיבה לא ברורה מהצרחות ונכנסים למים, מטרים ספורים מנחש האנקונדה. הסרטון מסתיים כשהילד נראה מביט לעבר הנחש באימה.

נחש אנקונדה יוצא מהים בחוף בארגנטינה. צילום מסך
נחש הבהיל את המתרחצים, חוץ מאב ובנו שהתעקשו להיכנס למים/צילום מסך

הסרטון צולם באנטרה ריוס, ארגנטינה. על פי הרשויות המקומיות, המתרחצים השאירו את חפציהם מאחור ונטשו את החוף. חלקם מיהרו להזעיק את כוחות ההצלה שהצליחו ללכוד את הנחש ולהעבירו למקום מבטחים. בהמשך אושר כי מדובר באנקונדה צהובה, הידועה גם בשם אנקונדה פרגוואית. דובר המשטרה, חורחה פבריציו ג'ינו מסקידה, אמר לתקשורת המקומית: "כמה מהאנשים שנהנו מרביצה בחופי הים שלנו, הופחדו כשבמקום הופיעה אנקונדה צהובה. לאחר הופעתה, קצינים פעלו מידית ותפסו את החיה. הם לקחו אותה לפארק הטבע של אל ברט, שם שחררו אותה בבטחה".

נחש אנקונדה ענק נצפה בחוף בארגנטינה. צילום מסך
נמצא שמדובר באנקונדה צהובה/צילום מסך
אב ובנו נכנסים למים כשנחש אנקונדה ענק מפתיע אותם. צילום מסך
אב ובנו נכנסים למים כשנחש אנקונדה ענק מפתיע אותם: "אבא, בוא נצאאא"/צילום מסך

הנחש הוא מין ממשפחת החנקיים הנפוץ בדרום אמריקה. למרות שהוא אחד הנחשים הגדולים בעולם, הוא עדיין קטן יותר מקרובו האנקונדה הירוקה, כשאורכו מגיע בדרך כלל לשלושה וחצי מטרים. הנחש אינו ארסי והורג את טרפו בחנק. הוא ניזון מעופות מים, דגים, צבים, לטאות ויונקים קטנים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully