וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פחד ותיעוב באוסטרליה: נחש תועד מקיא נחש אחר שלא הצליח לבלוע

המחזה הגרוטסקי צולם על ידי תיירת ובעלי מתחם נופש שפינו את הפיתון שאורכו שישה מטרים, ואז הבחינו שהוא אינו מצליח לעכל את ארוחת הצהריים שלו. "זו הייתה הפתעה גדולה"

נחש מקיא נחש במערב אוסטרליה, מאי 2019. אמנדה ג'ונגדיק, אתר רשמי
"הם הבינו שהפיתון מקיא והחליטו ללכת לאחור"/אתר רשמי, אמנדה ג'ונגדיק

נחש פיתון באורך שישה מטרים תועד מקיא נחש אחר אחרי שלכד אותו ואוכל אותו. הנחש נמצא ליד בית מגורים במתחם תיירותי במערב אוסטרליה. הוא שוחרר בחזרה על ידי בעלי המתחם בסמוך למקור מים, כשישה קילומטרים מהנכס.

המתחם כתב בעמוד הפייסבוק שלו כי הם מעבירים את "הבחורים הגדולים האלו" מהמקום כדי שלא יאכלו את התרנגולות שלהם. במתחם אמרו כי אחרי שהעבירו את הנחש, הם הבחינו שהוא מעכל משהו, ואז הבינו שמדובר בנחש אחר. "לרוע המזל, הוא איבד את ארוחת הצהריים שלו, אבל אנחנו מקווי םשהוא תפס משהו אחר ושהציפורים קיבלו את השאריות", נכתב. ככל הידוע, נחשים מקיאים את הטרף שלהם כשהם נתונים ללחץ.

אליס סקילטון, שעובדת במתחם, אמרה כי הבעלים של המקום והאישה שתיעדה את התמונות, אמנדה ג'ונגדייק, הלכו לשחרר את הנחש, השלישי שנתפס בנכס בחודשים האחרונים.

"הם הבינו שהפיתון מקיא והחליטו ללכת לאחור", אמרה. "זה נורמלי לראות נחשים במקום, משום שיש לנו חיות משק כאן, אבל הפיתון המקיא הייתה הפתעה גדולה. אנחנו מעבירים אותם למקומות אחרים כדי שהתיירים לא יראו אותם". היא הוסיפה כי "שמענו שלפעמים נחשיות פיתון אוכלות את בן הזוג שלהן אם משהו משתבש".

נחש מקיא נחש במערב אוסטרליה, מאי 2019. אמנדה ג'ונגדיק, אתר רשמי
נחש מקיא נחש במערב אוסטרליה, מאי 2019/אתר רשמי, אמנדה ג'ונגדיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully