וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה במודיעין עילית: ילד בן 10 נהרג מפגיעת אוטובוס

אברהם בסר נמצא כשהוא שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס, מחוסר הכרה, ללא נשימה ודופק ועם חבלת ראש קשה. צוות מד"א נאלץ לקבוע את מותו בזירת התאונה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע ומתחקיר ראשוני עלה שהילד נפגע בעת שחצה במעבר החצייה. נהג האוטובוס נעצר לחקירה

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: טל רזניק

ילד בן ה-10 נהרג הערב (ראשון) מפגיעת אוטובוס ברחוב חפץ חיים במודיעין עילית. חובשים ופרמדיקים של מד"א הגיעו לזירת התאונה, אולם כעבור זמן קצר נאלצו לקבוע את מותו של הילד, אברהם בסר. נהג האוטובוס נעצר לחקירה.

חובש בכיר במד"א מוטי פישר, סיפר: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו ילד כבן 10 שוכב על הכביש סמוך לאוטובוס, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלת ראש קשה. ביצענו בדיקות רפואיות ולצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

בסר הוא ההרוג הראשון מפגיעת אוטובוס השנה. כוחות משטרה ובוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה ומתחקיר ראשוני עולה כי בסר נפגע בעת שחצה את מעבר החצייה. הנהג כאמור נלקח לחקירה ואולם אין מחקירה ראשונית ממצאים כי נסע במהירות או לא היה מרוכז, אך החקירה נמשכת.

אברהם בסר בן ה-10 שנהרג מפגיעת אוטובוס במודיעין עילית - ה-12 לינואר 2020. אתר רשמי
אברהם בסר/אתר רשמי
ילד בן 12 נהרג מפגיעת אוטובוס ברחוב חפץ חיים במודיעין עילית. 12 בינואר 2020. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
מותו נקבע במקום. זירת התאונה במודיעין עילית, הערב/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

בשבת האחרונה נהרג תושב אום אל-פחם בן 24, כשהחליק עם האופנוע שעליו רכב בכביש 22, סמוך למחלף קרית אתא לכיוון צפון. ההרוג, מוחמד ג'בארין, רכב יחד עם קבוצה של רוכבים, כשמסיבה שטרם התבררה, החליק והתהפך. חובשים ופרמדיקים של מד"א איתרו אותו עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו בזירת האירוע.

(עדכון ראשון: 19:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully