וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוחר נשמות": קיצונים פוצצו אירוע לטובת חיילים חרדים בודדים

11.1.2020 / 23:51

קיצונים חרדים המזוהים עם הפלג הירושלמי הליטאי, הגיעו לבית כנסת באשדוד כדי לפוצץ את האירוע של עמותת "עושי חיל", שהוקמה כדי לספק דיור לחיילים חרדים שאינם יכולים לגור עם משפחתם עקב גיוסם. יו"ר העמותה: "לא ירתיעו אותנו מלהמשיך במלאכת קודש"

צילום: עמותת עושי חיל

אירוע לטובת חיילים חרדים בודדים שהתקיים הערב (שבת) באשדוד פוצץ על ידי קיצונים חרדים המזוהים עם הפלג הירושלמי הליטאי. מדובר באירוע התרמה של עמותת "עושי חיל" שהוקמה כדי לספק פתרונות דיור לחיילים מבתים חרדיים שאינם יכולים להמשיך לגור עם משפחתם עקב גיוסם לצה"ל.

העמותה מספקת לחיילים את צרכיהם לאורך השירות בצה"ל, ולעתים גם לאחר סיום השירות. הקיצוניים שהגיעו לבית הכנסת "רינת זכריה" ברחוב ברנר בעיר, שבו התקיים האירוע, צעקו לעבר היו"ר אהרון גרנות, "עוכר ישראל" ו"רוצח נשמות". משטרה הוזעקה למקום והאירוע הופסק.

חרדים קיצונים פוצצו אירוע של חיילים בודדים בירושלים, 11 ינואר 2020. עמותת עושי חיל, צילום מסך
"רוצח נשמות". בית הכנסת "רינת זכריה", הערב/צילום מסך, עמותת עושי חיל

גרנות אמר כי "החיילים פונים אלינו הן ביוזמתם והן ביוזמות קציני הת"ש של צה"ל. עמותת 'עושי חיל' אינה מתוקצבת על ידי שום גורם ממשלתי או צבאי והיא מתקיימת על ידי תרומות הציבור הרחב. הפגנות וקריאות ככל שיהיו לא ירתיעו אותנו מלהמשיך במלאכת קודש זו ואנחנו נמשיך לבצע את עבודתנו". הוא הוסיף: "חולצתי מהמקום על ידי המשטרה, אחרת היו עושים בי שפטים".

יו"ר סיעת ישראל ביתנו, ח"כ עודד פורר, הוסיף כי הקיצונים הם "כנופיית מפגינים שצריכה לשבת מאחורי סורג ובריח". לדבריו, "ההשתוללות הזו נגד שירות חרדים בצה"ל מקבלת גיבוי בעצם שתיקת מנהיגי המפלגות החרדיות. איפה ליצמן, דרעי וגפני כשתוקפים חיילים חרדים? בשתיקתם הם מפקירים את החיילים החרדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully