וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדם נדיר ומשפטן ייחודי": אלי זהר, מבכירי עוה"ד בישראל, מת בגיל 80

8.1.2020 / 12:19

עו"ד זהר ייצג במסגרת עבודתו בכירים רבים, בהם ראש הממשלה לשעבר אולמרט, השר לשעבר גונן שגב והמפכ"ל לשעבר משה קראדי. בשנה האחרונה לקח חלק במחאה של בכירי עורכי הדין מהמגזר הפרטי נגד יוזמות שונות שנועדו לפגוע במערכת המשפט

צילום: ערוץ 10 וצלמי וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

עו"ד אלי זהר, מבכירי עורכי הדין בישראל, מת היום (רביעי) בגיל 80. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים, בהם איש התקשורת גיא זהר.

במסגרת עבודתו, זהר ייצג בין היתר את ראש הממשלה לשבר אהוד אולמרט, במסגרת תיקיו הפליליים, ולאחרונה ייצג יחד עם עו"ד משה מזור את השר לשעבר גונן שגב, שהואשם בריגול ונידון ל-11 שנות מאסר. זהר ייצג גם את הרב יאשיהו פינטו, את מפכ"ל המשטרה לשעבר משה קראדי ועוד.

בשנה האחרונה לקח זהר חלק במחאה של בכירי עורכי הדין מהמגזר הפרטי נגד יוזמות שונות שנועדו לפגוע במערכת המשפט. בכנס שערכו עורכי הדין הבכירים בחודש מאי אמר זהר: "בהתכנסות הזו יש קריאה חזקה מאד. הרעיון שאפשר להוציא אותנו להורג ולא יהיה למי לערער - זה מסר חשוב. אני חי בתחושה שנכנסתי לקרב על הבית. קרב חשוב לילדיי, לנכדיי וכל אחד מאיתנו".

אלי זוהר. ראובן קסטרו
"אדם נדיר". זהר/ראובן קסטרו

משרד גולדפרב-זליגמן, שזהר עמד בראשו, מסר כי "השותפים והעובדים, מודיעים בכאב רב על פטירתו של יושב ראש משרדנו האהוב והיקר עו"ד אלי זהר - אדם נדיר, משפטן ייחודי, חבר ואח לנו. אנו מחבקים את נילי, גיא, איתי, דנה וכל המשפחה".

עו"ד פנחס רובין, ראש משרד גורניצקי ושות', אמר על מותו של אלי זה, כי "הליכתו היא אבדה אישית ומקצועית גם יחד. על כישוריו המקצועיים כולם יודעים, אבל פחות יודעים, אולי, את סגולתו הגדולה מכולן, שהוא היה 'מענטש'. את דרכו המקצועית התחיל כנזיקיסט אבל כעבור שנים מועטות הוא נסק לעולם העסקים המשפטי ולייצוג בתיקים משפטיים מורכבים, שהאחרון שזכור בהם, וכמובן לא היחיד שבהם, הוא ייצוגו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

השופט מאיר שמגר תרם רבות - לא רק למערכת המשפט

בשיתוף אופיר לוי
אלי זוהר עורך דינו של אהוד אולמרט בכניסה לדיון ראשון בערעורו. יוני 2013. נועם מושקוביץ
זהר ב-2013/נועם מושקוביץ

"גם בהיותו מייצג את אולמרט הוא ידע לשמור על פאסון מקצועי, לא דיבר זילות ברשויות האכיפה ונהג בדרך ארץ כלפי כל הסובבים אותו, למרות הידידות האמיצה שהיתה בינו לבין אולמרט. קצין וג'נטלמן. תמיד אדיב, תמיד נכון לעזור, ידידותי ומסייע רבות גם למגזרים חוץ מקצועיים כמו, בעיקר, לעולם התרבות והתיאטרון", אמר רובין. עוד הוסיף על זוהר כי "ידו בכל ולא יד כל בו. תחום מיוחד בו עסק אלי באינטנסיביות רבה ובהירתמות טוטאלית, לרוב בהתנדבות, היה התחום בטחוני. הוא ייצג רבים וטובים מהמפקדים הנועזים ואנשי הסוד הבטחוניים בפרשיות עקובות דמים וצהובונים והתמסר לכך בכל מאודו. חבל על דאבדין ולא משתכחין".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי זהר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully