וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע בין רכבים נגד כיוון התנועה: תיעוד קשיש בן 85 בכביש בגליל התחתון

7.1.2020 / 16:05

הנהג תועד כשהוא בצידו המקביל של הכביש, עובר בין המכוניות, בכביש 77. שוטרי תחנת כפר כנא עיכבו אותו והתברר שהיה עם לחץ דם גבוה. הם ליוו אותו לתחנת המשטרה וקראו למשפחתו שיבואו לקחת אותו. המשטרה: "מבקשים מהנהגים להיות זהירים ולהתרכז בנהיגה"

עריכה: טל רזניק

נהג בן 85 נהג הבוקר (שלישי) נגד כיוון התנועה בכביש 77 באזור מחלף הושעיה. שוטרי תחנת כפר כנא עיכבו את הקשיש בן ה-85 והתברר שהיה עם לחץ דם גבוה מאוד.

בתיעוד שצולם מצידו המקביל של הכביש, נראה רכבו של הנהג כשהוא נוסע נגד כיוון התנועה ועובר בין המכוניות בצורה מסכנת חיים. השוטרים, שככל הנראה מנעו תאונה, ליוו את הנהג לתחנת המשטרה וקראו לבני משפחתו שיבואו לקחת אותו.

המשטרה מסרה בתגובה כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול ולעשות כל מה שנדרש על מנת להציל חיי אדם וכך פעלו השוטרים באירוע הזה. אנחנו מבקשים מהנהגים להיות זהירים על הכביש ולהתרכז בנהיגה".

תיעוד קשיש בן 85 בכביש בגליל התחתון. אתר רשמי
השוטרים ככל הנראה מנעו תאונה. בן ה-85 נוהג נגד כיוון התנועה/אתר רשמי

ביום ראשון האחרון צעירה בת 23 נהרגה בתאונת דרכים בין שלושה רכבים בכביש 75 סמוך למגדל העמק. הצעירה, רג'דה אבו אסעד תושבת נצרת, נפצעה באורח אנוש ומותה נקבע במקום. גבר כבן 30 נפצע באורח קשה והועבר לבית החולים העמק בעפולה כשהוא מורדם ומונשם. בנוסף לכך, גבר נוסף נפצע באורח בינוני ושני צעירים פונו באורח קל לבית החולים האנגלי בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully