וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעשרות אלפי שקלים: עובדת סוציאלית גנבה ציוד ממשפחות נזקקות

1.1.2020 / 19:46

כתב אישום הוגש נגד עובדת מעיריית באר שבע, שלקחה חלק בתוכנית שהייתה אמורה להעביר עזרה כלכלית למשפחות קשות-יום. מהחקירה עלה כי היא הנפיקה הזמנות למוצרים שונים - בהם מכונות כביסה, ארונות ומכונות קפה - ולקחה אותם לשימושה האישי, בשווי כולל של 36 אלף שקלים

דרום תל אביב. מרץ 2015. ראובן קסטרו
התוכנית הייתה אמורה להעביר עזרה כלכלית למשפחות קשות יום. אילוסטרציה/ראובן קסטרו

עובדת סוציאלית מעיריית באר שבע מואשמת שגנבה ציוד בשווי עשרות אלפי שקלים ממשפחת נזקקות. על פי כתב האישום, שהוגש היום (רביעי) לבית משפט השלום בעיר, העובדת הייתה חלק מתוכנית שנקראת "נושמים לרווחה", שהייתה אמורה להעביר למשפחות קשות יום עזרה כלכלית, בעיקר במתן מוצרים.

העובדת הנפיקה בין היתר הזמנות של מוצרי חשמל, מכונות כביסה, ארונות, כלי עבודה, טלוויזיות ועוד שלל מוצרים. החתימה על הזמנות אלה בוצעה תוך כדי שהיא טוענת כי מדובר במוצרים שילכו לטובת המשפחות קשות-היום. עוד עולה מכתב האישום כי העובדת אף זייפה חתימות של העובדת המלווה ושל בני משפחות על השוברים, וכלל לא העבירה להם את אותם המוצרים. במקום זאת, היא לקחה את המוצרים - בשווי כולל של 36 אלף שקלים - לצרכיה האישיים.

לאחר השלמת תהליך הנפקת השובר והחתימות, היא פנתה לספקים השונים והזמינה מהם מוצרים ושירותים שונים עבור עצמה. מוצרים לה כוללים מכונת כביסה בשווי של 2,300 שקלים, שתי טלוויזיות בשווי של 2,000 שקלים, כמה מכונות אספרסו ומיקסרים בשווי של כמה אלפי שקלים נוספים, ואכן ארונות בגדים וספריות שמחירם מגיע עד ל-2,500 שקלים לכל פריט.

כתב האישום, שהוגש לאחר חקירה ממושכת של יחידת ההונאה במחוז הדרום של המשטרה, מייחס לה עבירות של גניבה, זיוף והפרת אמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully