וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה חדשה באנטרקטיקה: עב"מ בצורת דיסק נחשף קבור בקרח הנמס באמצעות גוגל ארת'

14.1.2020 / 0:49

במהלך השנה האחרונה משתמשי גוגל Earth הצליחו לאתר כמה אובייקטים מוזרים במיוחד שהופיעו ביבשת אנטארקטיקה הקפואה והמרוחקת, כשהאחרון מביניהם הוא אובייקט דמוי דיסק מסתורי שנראה מבצבץ על פני הר מושלג

Sandra Elena Andrade

זו הייתה שנה מלאת גילויים מפתיעים לחובבי גוגל Earth. רבים השתמשו בתוכנה, המאפשרת לצפות בתצלומי לוויין של כדור הארץ ברזולוציית צילום גבוהה, כדי לאתר אובייקטים יוצאי דופן ביבשת הקפואה והמרוחקת - אנטארקטיקה. החודש משתמשת גוגל ארת' בשם סנדרה אלנה אנדרדה הבחינה באובייקט מעוגל ענק ומסתורי מבצבץ על פני אחד ההרים המושלגים באזור שכוח האל. היא שיתפה את הסרטון ביוטיוב עם הטקסט: "תמונות מסתוריות שצולמו בידי גוגל ארת' מעוררות עניין רב בסביבה המדעית והעב"מולוגית כאחד". עד כה לא ברור מה מקורו של האובייקט המוזר, אם כי ברשת צצו fnuci ספקולציות שמדובר בחללית ak חייזרים שקפאה על ההר המושלג לפני אלפי שנים.

צפו בתיעוד המלא:

מומחים לתיאוריות קונספירציה בטוחים שהפרפרוסט (קפאת העד) המפשיר באנטארקטיקה צפוי לחשוף סודות עבר נסתרים. בזכות הפשרת חלק מהיבשת הקפואה והשימוש הנרחב בגוגל ארת', נמצאו בשנה האחרונה מספר תגליות מפתיעות. מוקדם יותר החודש, משתמש גוגל ארת' הבחין בעב"מ מרחף בשמי אנטארקטיקה. משתמש היוטיוב MrMBB333 העלה את התיעוד המוזר של מה שנראה כמו אובייקט המרחף מעבר לגבעה המושלגת.

עוד בוואלה!

פרטים מצמררים על סימני נחיתת עב"מ בברזיל נחשפים לראשונה

לכתבה המלאה

כך זה נראה:

באוקטובר 2019 גילה משתמש נוסף של גוגל ארת' "גולגולת ענקית" שבצבצה מהקרח האנטארקטי. בתיעוד הקצר שהועלה ליוטיוב נראית הגולגולת באורך כ-7.5 מטרים מונחת על גבי הקרח. היוטיובר חובב הקונספירציות, פלורידה מאקיס , פרסם את הסרטון וכתב: "אני מבלה שעות על גבי שעות בחיפוש תמונות כאלה. אני עובר ימים שלמים בלי למצוא דבר, אבל מדי פעם אני נתקל במשהו כזה. הצורה הבלתי מעורערת הזו של גולגולת ענק מונחת על הקרח הופך את כל ימי החיפושים הללו לבעלי ערך. עכשיו אוכל לחלוק את זה אתכם".

כך זה נראה:

באוגוסט בשנה שעברה אותרו "פנים חייזריות" באנטארקטיקה על ידי משתמש גוגל ארת' אחר. ערוץ הקונספירציה האינסטגרמי ufo_scandinavia העלה תיעוד מוזר של אובייקט בצורת "פרצוף ענק" הנראה קבור בשלג. בלייק קאזינס, ששיתף את הסרטון בערוץ הקונספירציה של יוטיוב thirdphaseofthemoon, אמר: "נראה כי מדובר במבנה מסיבי ועתיק של פרצוף הנחשף לראשונה בגוגל ארת'. אני חייב להסכים שמה שאנחנו רואים פה דומה למין תשתית עתיקה כלשהי". אחיו, ברט קאזינס, הוסיף בסרטון: "יכול להיות שזה משהו שהותירו אחריהם התרבויות העתיקות של אנטארקטיקה".

תשפטו בעצמכם:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully