וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטים מצמררים על סימני נחיתת עב"מ בברזיל נחשפים לראשונה

24.11.2019 / 0:03

תצפית של נחיתת עב"מ באי בברזיל מ-1995 מעוררת סקרנות מחדש בעקבות חשיפת ממצאים מפתיעים על "סימני הנחיתה המוזרים" שהשאיר אחריו העב"מ

Secureteam10

בתקרית שאירעה לכאורה ב-1 באוקטובר 1995, שני דייגים ברזילאים סיפרו על מפגש שהיה להם עם עב"מ שנחת באי הקטן אילאה דו מיור שבאזור סאו פאולו. הדייגים אמנם לא הצליחו לתעד את נחיתת העב"מ אך הובילו את החוקרים אל מקום האירוע והציגו בפניהם את סימני הנחיתה המוזרים שנותרו על הקרקע. דו"ח של התקרית פורסם כעת במלואו ומפרט המון על התצפית המאוד אמינה של הדייגים, כולל תמונות מהעשב החרוך שבמקום הנחיתה.

הדייגים פרננדו בסרה ווילסון דה סילבה אוליביירה סיפרו כיצד הם שהו על הסירה שלהם ואספו את הרשתות בזמן שהבחינו לפתע באור צהוב בוהק מעליהם. בהתחלה חשבו שמדובר בכדור פורח, אך ככל שהאובייקט התקרב לעברם במהירות, הם השתכנעו שמדובר בחללית של חייזרים וקפצו מהסירה למים. בזמן שהסתתרו, האובייקט המסתורי נחת כמה מטרים מהם על האי. הדייגים מיהרו לביתם, סיפרו למקורביהם על מה שראו וחזרו למחרת אל מקום הנחיתה כדי לראות אם החללית עדיין שם. היא לא הייתה, אך דשא שטוח בצורה מעגלית נותר מאחוריה. תמונות שצולמו מהמקום פורסמו לראשונה ברשת והעלו שוב את תיאוריות הקונספירציה בנושא.

"סימני נחיתה" של עב"מ בברזיל. cascadenews.co.uk, צילום מסך
"סימני הנחיתה" של העב"מ באי בברזיל. אמיתי או לא?/צילום מסך, cascadenews.co.uk

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully