וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עב"מים בשמי ארה"ב: צפו ב"משולש שחור חוצני שניזון מסופת ברקים"

26.12.2018 / 8:38

אנשי הקונספירציות וחובבי העב"מים טוענים שנחשפו תמונות שמתעדות חפץ מסתורי שניזון מסופת ברקים ושאוב ממנה אנרגיות "בין גלקטיות". צפו ושפטו בעצמכם

Secureteam10

אנשי הקונספירציות וחובבי העב"מים טוענים שנחשפו תמונות שמתעדות "משולש שחור חוצני" שניזון מסופת ברקים ושאוב ממנה "בטריות בין גלקטיות". חשבון היוטיוב "UFO Today" ניתח סרטון שמראה חפץ בצורת משולש שעף בשמים בסביבת סופת ברקים וסערה בארה"ב. מדובר בחשבון יוטיוב שבוחן סרטונים שכביכול כוללים תנועת עב"מים.

לטענתם, "נראה שעצם מסתורי ניזון מסופת הברקים שמספקת לו 200 אלף אמפר על מנת להטעין את הסוללות הבין גלקטיות שלו... UFO Today מוקדשת לתופעת העב"מים במאה ה-21. מאז תחילת האנושות, בני אדם היו עדים לכעילות על טבעית וזיההו אירועים מדהימים שהצחוללו לנגד עינם בשמים שמעליהם. זה טבעו של האדם, לבחון ולגלות את טבעם של החפצים המסתוריים. האם אנחנו לבד ביקום? איך התופעות האלה קשורות לכדור הארץ?".

כצפוי, התגובות לסרטון היו של אנשים שצופים בערוץ בדרך קבע, ולכן התלהבו מהאירועים המהממים. "יש חור בשמים", טען אחד הגולשים, "בצד ימין של חור נוסף". עם זאת, רבים הטילו ספק בטענות. "זה בסך הכל לכלוך על העדשה", כתב מגיב אחר.

עוד ב"אסור לפספס":
בנאס"א הודיעו: אסטרואיד עצום עלול להתרסק בכדור הארץ
נוסע בזמן טוען: "זו השנה בה הרובוטים יכריזו עלינו מלחמה"
"ההוכחות מדויקות: זה המקום שבו אבדה העיר אטלנטיס"
ההוכחה לקיומם של חייזרים נמצאה בציור מימי הביניים?

צפו בתיעוד המלא ושיפטו בעצמכם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully