וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתוך שעות בודדות: כנופיה ביצעה "מסע של אלימות אכזרית" בדרום תל אביב

29.12.2019 / 18:44

ארבעה חשודים בשנות ה-20 לחייהם נעצרו בחשד לרצח ושני ניסיונות רצח שביצעו בליל ה-3 בדצמבר. על פי החשד, הם התנפלו על אדם סמוך לשוק בשכונת התקווה, תקפו באכזריות קורבן נוסף ברחוב לבנדה ובהמשך דקרו אדם לא רחוק משם. הצהרת תובע הוגשה נגדם לקראת הגשת כתב אישום

צילום: תיעוד מבצעי מד"א, עריכה: עמית שמחה

(בווידאו: אדם נהרג בפיצוץ רכב בדרום תל אביב באמצע הלילה)

המשטרה התירה היום (ראשון) לפרסום כי הצהרת תובע הוגשה נגד ארבעה חברי כנופיה בגין רצח ושני ניסיונות רצח בתל אביב. מקרים אלה אירעו בהפרש של שעות בודדות בלבד ב-3 בדצמבר בדרום העיר. מעצרם של הארבעה הוארך עד ליום שלישי הקרוב לקראת הגשת כתב אישום.

בעקבות אירועי האלימות האכזריים שהתרחשו באותו לילה, הקימה המשטרה צוות חקירה מיוחד שהביא כעבור כמה שבועות לפענוח הפרשה. מחקירת המשטרה עולה כי שורת התקיפות שבוצעו באותו לילה, שאחת מהן הסתיימה ברצח, בוצעו על ידי חברי כנופיה אחת, שמונה ארבעה חשודים, ועומדת לכאורה מאחורי שורת העבירות. ארבעת חברי החוליה, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו והוגשה נגדם הצהרת תובע לבית המשפט השלום בתל אביב.

חשד לרצח אישה על ידי בן זוגה בדרום תל אביב. אוגוסט 2014. ניב אהרונסון
זירת רצח בדרום תל אביב, אוגוסט/ניב אהרונסון

מחקירת המשטרה עולה כי חברי הכנופיה התנפלו על אדם בסמוך לשוק בשכונת התקווה בתל אביב בשעות הלילה, הכו אותו במוטות, ודקרו אותו בסכין באופן שהביא לפציעתו הקשה. לאחר מכן מת קורבן התקיפה מפצעיו כעבור מספר ימים בבית החולים.

שעות ספורות לאחר התקיפה בשכונת התקווה, הגיעו חברי אותה הכנופיה סמוך לרחוב לבנדה בדרום תל אביב ושם ביצעו תקיפה אכזרית נוספת בגבר נוסף שאותו פגשו ברחוב. קורבן התקיפה הזה פונה לבית החולים במצב קשה, כשהוא חבול ודקור בכל חלקי גופו. חברי הכנופיה אף תקפו אדם נוסף שעמד לא רחוק משם.

פקד יניב אושרי, קצין חקירות בתחנת משטרת שכונות, אמר כי "עם התקדמות החקירה, הבנו שמדובר במספר חשודים המשתייכים לקהילת האוכלוסייה הזרה בתל אביב". הוא סיפר כי "אלה יצאו למסע של אלימות אכזרית, וביצעו על פי החשד רצח ברוטלי של גבר בשנות ה-40 לחייו, וכעבור מספר שעות בלבד, תקיפה חמורה של גבר נוסף שהביאה לאשפוזו במצב קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully