וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זו תחילתה של האפוקליפסה? רעש החצוצרות שהסעיר את לוב

6.1.2020 / 0:03

תושבי טריפולי ובנגאזי תיעדו רעש ביזארי מאוד שאף אחד לא הבין מה המקור שלו. אלא שרבים שהאזינו להקלטה בטוחים שמדובר ב"מלאכים עם שופרות" שמסמנים את סוף העולם על פי הנבואה של הברית החדשה

YOUTUBE

קטע ביזארי שצולם לאחרונה בלוב מעורר סערה בעולם הנוצרי - הסרטון מתעד רעש בלתי מוסבר (שנשמע כמו חצוצרות או שופרות) שנשמע במספר מוקדים, כאשר אף אחד אינו יודע מה המקור שלו. תושבי טריפולי ובנגאזי העידו שהרעש היה מאוד מוזר ומפחיד ותיארו אותו כמעין רעש מתכתי של חצרוץ או תקיעה בשופר. האנשים שתועדו בסרטון היו מבולבלים לחלוטין לגבי מקור הרעש, שרק הלך והתגבר והפך להיות יותר אינטנסיבי. ברגע שהתיעוד יצא מרחבי לוב והגיע לידיים של מאמינים נוצריים רבים מהם היו משוכנעים שמדובר בסימן ללא פחות מקץ הימים.

וכל זה בגלל ספר חזון יוחנן מההברית החדשה, שם מתוארים מספר אירועים שמסמלים את קץ הימים או האפוקליפסה. אחד מהם הוא אירוע של תקיעה בשבעת השופרות שמתרחשת לאחר פתיחת החותמות. על פי האמונה הנוצרית ולפי מה שמסופר בחזון, את החותמות פותח שה האלוהים, ופתיחת כל חותם מתחילה שלב של האפוקליפסה. פתיחת ארבעת החותמות הראשונים מביאה את ארבעת פרשי האפוקליפסה ("מלחמה", "רעב", "מגפה" (או כיבוש), ו"מוות"), לאחר מכן פתיחת החותם החמישי גורמת לקדושים לקרוא בשם האל; פתיחת החותם השישי מתחילה אירועי אסונות (בהם רעידת אדמה, ליקוי חמה, ליקוי ירח, נפילת הכוכבים על הארץ. לאחר מכן נפתחים השמים, וכל ההרים והאיים זזים ממקומם) ופתיחת החותם השביעי מביאה לתקיעה בשבעת השופרות ובעקבותיהם מגיעות שבע הקערות (סידרה של פורענויות או "מכות" המתרחשות בקץ הימים (האפוקליפסה).

אלה השופרות של המלאכים? האזינו לקולות המוזרים

אחד הצופים כתב: "זו התגלות המלאכים המנגנים בשופרות". אחר כתב: "החטאים שלנו הגיעו לגן עדן". "ישו הגיע", כתב שלישי, "החיים שלנו עוברים לישו על ידי מלאכי השופרות".

ברור שהיו גם הרבה אנשים שהיו סקפטים ופחות התרשמו וטענו שמדובר בסתם רעש מקרי - ויש גם הסבר מדעי לתופעה.

עוד בוואלה!

נבואת המאיה: "העולם יגיע לקיצו מתישהו ב-15 השנים הקרובות בידי אל חייזרי"

לכתבה המלאה

צפו בהסבר אפשרי לתופעת הקולות המסתוריים

הגיאולוג דוד דמינג, מאוניברסיטת אוקלהומה, טוען שמדובר בתופעה הנקראת "The Hum", שבה נשמע קול מסתורי ובלתי ניתן לאיתור. בכתב העת "חקירה מדעית", הוא סיפר שמקורות הקולות יכולים להיות, בין השאר, בתשדורות טלפוניה ובכלי טייס של חיל הים המשמשים לתשדורת עם צוללות. בנאס"א מוסיפים כי לכדור הארץ יש "פליטות רדיו טבעיות" ושזה כנראה מקור כל הרעש. "אם לבני האדם היו אנטנות במקום אוזניים, היינו שומעים סימפוניה מופלאה של רעשים מוזרים שמגיעים מכוכב הלכת שלנו", נאמר בנאס"א, "הקולות נשמעים כמו מוזיקת רקע מסרט מדע בדיוני, אבל זה לא מדע בדיוני. פליטת הרדיו הטבעית של כדור הארץ היא אמיתית, ולמרות שאנחנו בעיקר לא מודעים לה, היא תמיד נמצאת סביבנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully