וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מות הגבר בן ה-50 בשריפה ברמלה: מתחזק החשד כי מדובר ברצח

גורמים המעורים בחקירת השריפה במהלכה נספה הגבר ביחידת דיור בעיר, אמרו לוואלה! NEWS כי מתחזק החשד שנרצח. חקירת המקרה נמשכת, וגופתו של האיש נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר

צילום: כבאות והצלה, עריכה: שאול אדם

גורמים המעורים בחקירת השריפה ביחידת דיור ברמלה שבה נספה גבר בן 50 אתמול אומרים הערב (ראשון) לוואלה! NEWS כי מתחזק החשד שמדובר ברצח. המשטרה ממשיכה בחקירת האירוע.

הגבר חולץ ללא רוח חיים מיחידת הדיור ברחוב התבור ברמלה אתמול בשעות הבוקר. כוחות החילוץ הוציאו אותך מהיחידה הבוערת, ולאחר מכן צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו. חמישה צוותי כיבוי הוזעקו למקום על מנת לכבות את השריפה. שני צעירים שסייעו לכוחות בחילוץ הלכוד, נחבלו באורח קל וטופלו במקום. גופתו של הגבר נשלחה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר.

שריפה בבית ברמלה. בן 50 נלכד בדירה ומת. 14 בדצמבר 2019. דוברות כב"ה, תחנה אזורית איילון, אתר רשמי
מתחזק החשד שהגבר נרצח. יחידת הדיור ברמלה/אתר רשמי, דוברות כב"ה, תחנה אזורית איילון

פרמדיק מד"א ישי ראוכברגר סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו עשן סמיך ואש מיחידת דיור בחצר בית, אמרו לנו שככל הנראה נלכד בדירה גבר". הוא הוסיף כי "כוחות הכיבוי עמלו כדי לכבות את האש וכשניתן היה להיכנס, איתרו בסריקות גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, לאחר ששאף עשן רב". ראוכברגר הוסיף כי לאחר שהכוחות ביצעו בדיקות רפואיות, "הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ביום רביעי בשבוע שעבר נפגע גבר בן 50 באורח קשה וגבר נוסף בשנות ה-40 לחייו נפגע באורח בינוני, בעקבות שריפה שפרצה במבנה מגורים ברחוב גנרל פייר קינג בירושלים. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינוי את השניים, שנפגעו משאיפת עשן וכוויות, לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

שריפה בבית ברמלה. בן 50 נלכד בדירה ומת. 14 בדצמבר 2019. דוברות כב"ה, תחנה אזורית איילון, אתר רשמי
זירת השריפה, אתמול/אתר רשמי, דוברות כב"ה, תחנה אזורית איילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully