וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולץ ללא רוח חיים: בן 50 נספה בשריפה בדירה ברמלה

14.12.2019 / 14:48

כוחות כיבוי שהוזעקו לשריפה שפרצה ביחידת דיור של בית ברמלה, חילצו אדם שנלכד בתוך יחידת הדיור הבוערת. לאחר החילוץ, נאלצו אנשי הרפואה בזירה לקבוע את מותו. שני צעירים שסייעו לכוחות בחילוץ הלכוד, נחבלו באורח קל וטופלו במקום

צילום: כבאות והצלה, עריכה: שאול אדם

גבר בן 50 חולץ היום (שבת) ללא רוח חיים מיחידת דיור של בית שבו פרצה שריפה ברחוב התבור ברמלה. הוא חולץ מיחידת הדיור במצב אנוש, וצוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו. חמישה צוותי כיבוי פועלים לכיבוי השריפה. שני צעירים שסייעו לכוחות בחילוץ הלכוד, נחבלו באורח קל וטופלו במקום.

פרמדיק מד"א ישי ראוכברגר סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו עשן סמיך ואש מיחידת דיור בחצר בית, אמרו לנו שככל הנראה נלכד בדירה גבר". הוא הוסיף כי "כוחות הכיבוי עמלו כדי לכבות את האש וכשניתן היה להיכנס, איתרו בסריקות גבר כבן 50 מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, לאחר ששאף עשן רב". ראוכברגר הוסיף כי לאחר שהכוחות ביצעו בדיקות רפואיות, "הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ביום רביעי השבוע נפצע גבר בן 50 באורח קשה וגבר נוסף בשנות ה-40 לחייו נפצע בינוני, בעקבות שריפה שפרצה במבנה מגורים ברחוב גנרל פייר קינג בירושלים. צוותי מד"א שהגיעו למקום פינוי את הפצועים, שנפגעו משאיפת עשן וכוויות, לבית החולים הדסה עין כרם בעיר.

שריפה בבית ברמלה. בן 50 נלכד בדירה ומת. 14 בדצמבר 2019. דוברות כב"ה, תחנה אזורית איילון, אתר רשמי
עשן סמיך ואש מיחידת דיור בחצר בית. זירת השריפה, היום/אתר רשמי, דוברות כב"ה, תחנה אזורית איילון

ארבעה צוותי כיבוי הוזנקו לטפל בשריפה. לוחמי האש חילצו מהמבנה את שני הלכודים, לפני שהם פונו לבית החולים. במקביל לפעולות חילוץ הלכודים, צוותי הכיבוי מנעו את התפשטות האש למבנים הסמוכים.

חובש רפואת חירום ניר מרכוס ופרמדיק מד"א ניסים סלם, סיפרו: "הגענו לבית פרטי ממנו היתמר עשן סמיך. כוחות הכיבוי חילצו אלינו שני אנשים מתוך הבית. אחד מהם, גבר כבן 50, היה מחוסר הכרה עם סימני כוויות ושאיפת עשן, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה. גבר נוסף כבן 40 היה בהכרה וסבל מכוויות וסימני שאיפת עשן, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו את שניהם בדחיפות לבית החולים".

עוד בוואלה!

שני פצועים, קשה ובינוני, בשריפה בבית מגורים בירושלים

לכתבה המלאה
שריפה בבית ברמלה. בן 50 נלכד בדירה ומת. 14 בדצמבר 2019. דוברות כב"ה, תחנה אזורית איילון, אתר רשמי
זירת השריפה, היום/אתר רשמי, דוברות כב"ה, תחנה אזורית איילון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully