וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בבני ברק: אב התמוטט ומת באמצע השבעה על בנו התינוק

יצחק מאיר וייס בן 31 קבר לפני 3 ימים את בנו בן החצי שנה שמת מוות בעריסה בביתה של המטפלת בבני ברק. האב התמוטט באופן פתאומי באמצע השבעה וכוחות ההצלה ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לתל השומר, שם נקבע מותו. חובש איחוד הצלה: "אמר שהוא לא מסוגל יותר"

צילום: יותם רונן איחוד והצלה, זק"א, עריכה: עמית שמחה

שלושה ימים לאחר שקבר את בנו, בן חצי שנה - יצחק מאיר וייס, בן 31, התמוטט היום (ראשון) ובתום מאמצי החייאה - נקבע מותו. בנו התינוק מת בעריסה בביתה של המטפלת בבני ברק והיום באמצע השבעה על בנו - התמוטט האב ומת.

כוחות ההצלה קיבלו מוקדם יותר קריאה לבית ברחוב בנגו בעיר, שבו ישב וייס שבעה על בנו, לאחר שדווח כי הוא התמוטט באופן פתאומי. במקום הם ביצעו בו פעולות החייאה שבמהלכן פונה לבית החולים תל השומר כשהוא מורדם ומונשם אך לבסוף נקבע מותו.

אבי וילמן, חובש באיחוד הצלה בבני ברק שהיה מהחובשים הראשונים שטיפלו בתינוק ביום חמישי והגיע גם היום לזירה כדי לנסות להציל את חייו של אביו שהתמוטט באמצע השבעה סיפר כי "היום, קיבלנו קריאה על חולשה ועילפון ובהתחלה לא חשבנו שמדובר באירוע קשה. הגענו למקום מהרחוב ליד, הוא דיבר איתנו ואמר לנו שכואבת לו הבטן והוא לא מסוגל יותר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יצחק מאיר וייס ובנו התינוק, לפני חמישה חודשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשלב מסוים, תאר החובש, "הוא נחלש יותר, דעך לאט לאט והתחלנו לבצע פעולות החייאה. בהמשך הצטרפו אלינו כוחות נוספים כולל פרמדיק שהיה חבר של הבחור, הגיע אמבולנס ראשון ואחריו טיפול נמרץ וכעבור למעלה משעה, פינו אותו תוך כדי החייאה לתל השומר ושם נקבע מותו".

לדבריו, "התחושות קשות מאד, גם כשאתה חובש הכי מנוסה, לטפל בתינוק קטן זה לא משהו קל בכלל וכשאתה יודע שאתה מטפל באביו ארבעה ימים אחרי זה עוד יותר קשה.

הלוויתו של וייס תיערך הערב בשעה 20:00. מסע ההלוויה וההספדים ייצאו מבית הכנסת "דברי חיים" ברחוב חולדה הנביאה 10 בשכונת שיכון ג' בבני ברק ויימשך לבית העלמין בעיר.

עוד בוואלה!

חיזוק לסער בקרב על ראשות הליכוד: חיים כץ צפוי להודיע על תמיכה

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמוטט ומת באמצע השבעה על בנו התינוק. יצחק מאיר וייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש שעבר מת הפעוט בן השנתיים אריה בוגרוב בגן ילדים בחיפה לאחר שנחנק מווילון שהותקן במקום ונכרך סביב צווארו. "הבאנו אותו בבוקר לשם ועכשיו הוא איננו", סיפר אביו. "בעלי היה בתל אביב ונסע חזרה לחיפה", סיפרה נטליה, אימו של אריה. חברתם של בני הזג סיפרה כי "נטליה הייתה היסטרית וכשהבן הגדול הגיע הבייתה הם סיפרו לו שהוא נשאר בודד ואח שלו מת. והוא אמר 'אבל הוא היה קטן, למה הוא היה צריך למות'".

בעקבות מותו של הפעוט משרד העבודה והרווחה הודיע כי סגר את הפעוטון "גן לודמילה" בשכונת הכרמל הצרפתי בחיפה. ראש האגף למעונות יום בזרוע העבודה, אמיר מדינה, הוציא צו סגירה מיידי למעון ללא הגבלת זמן. מהאגף למעונות יום נמסר כי הוא פועל בשיתוף פעולה מלא עם משטרת ישראל לבדיקת המקרה והמעון לא ישוב לפעול עד תום החקירה.

בנוסף, ארבע מעובדות הגן, בהן המנהלת, נשלחו לחמישה ימי מעצר בית. עובדת נוספת קיבלה צו הרחקה מהמקום ואיסור על יצירת קשר. הורים לילדים בגן אמרו כי "זה הגן הכי טוב בחיפה". ההורים טענו כי התקשרו אליהם בבקשה לאסוף את ילדיהם, אך לא סיפרו להם מה קרה. הפעוט איבד את הכרתו לאחר שנחנק מווילון. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבעיר שם נקבע מותו.

(עדכון ראשון: 16:16

  • עוד באותו נושא:
  • בני ברק
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully