וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אריה תלש יד של שומר בגן חיות כשניסה להאכילו

16.12.2019 / 11:10

שומר בגן חיות בפקיסטן נאכל בידי אריה דרך סורגי הכלוב שלו, בזמן שהמבקרים במקום צופים בנעשה וצורחים בפאניקה. רק אחרי 40 שניות הצליח השומר להשתחרר משיניו של האריה והובהל לבית החולים כשזרועו מדממת

LIVE LEAK

בסרטון - הרגעים הקשים לצפייה בהם האריה תולש את ידו של שומר גן החיות

אריה בגן החיות המרכזי בקאראצ'י, פקיסטן, תלש את ידו של אחד השומרים כשזה ניסה להאכילו בבשר נא. קנו פיראדיטה, שומר בגנים הזואולוגיים של קאראצ'י, סינד, האכיל את האריה הלבן בבשר דרך סורגי הכלוב שלו בשני האחרון, כשזה לפתע נעץ את שיניו בזרועו. האריה, שחלק את הכלוב עם לביאה, סירב לשחרר את ידו של השומר שזעק מכאבים מול מבקרי הפארק המבוהלים.

בסרטון שפורסם בשבוע שעבר ברשת בידי אחד המבקרים במקום, נראה השומר נאחז בשיניו של האריה מעבר לסורגים כשהקהל מנסה לגרום לאריה לשחרר אותו. על פי הדיווחים בתקשורת המקומית, עובדים אחרים שהיו עדים לתאונה המבעיתה לא התערבו בניסיון להציל את עמיתם. במשך למעלה מ-40 שניות, העובד נאבק כדי להשתחרר עד שלבסוף האריה שחרר את אחיזתו. פיראדיטה נותר מדמם קשות בזרועו והמבקרים מיהרו לקרוא לעזרה. הוא הובהל לבית החולים האזרחי קאראצ'י, שם קיבל טיפול בהול.

אריה תולש יד של שומר בגן החיות. צילום מסך
אריה תלש יד של שומר בגן חיות בפקיסטן/צילום מסך

מנהל גן החיות, קאמר איוב, אמר לעיתון הפקיסטני "שחר" כי "איש הצוות שלנו קיבל טיפול מיידי ומצבו יציב כעת. מדובר באירוע מצער וכולנו כואבים את כאבו של השומר. אנו מעניקים לו את הטיפול הטוב ביותר ומקווים שהוא יחזור הביתה ביומיים-שלושה הקרובים". עוד נמסר מהנהלת גן החיות כי השומר הפר את כללי הבטיחות בנוגע להזנת אריות וניגש אל בעל החיים מקצה שגוי ומסוכן של הכלוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully