וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדף אחרי "השודדים" רק כדי לגלות שמדובר בסצינה מסרט

2.1.2020 / 23:49

חבורת שחקנים צילמו סצינה שבה הם שודדים חנות בכפר קטן באנגליה. אלא שתושב שנחשף לשוד הזה היה בטוח שהוא אמיתי ורדף אחרי השחקנים: "מזל שהבמאי היה שם כדי להרגיע אותו"

ילדה מבריחה שודד בעזרת כיכר לחם/Sussex police

בסרטון - ככה באמת עוצרים שוד - ילדה בת 11 מבריחה שודד חמוש - בעזרת כיכר לחם

חבורה של מפיקים שניסו להפיק סרט פעולה, בחרו לצלם סצינת אקשן בכפר מוזר וקטן באי פורבק שבאנגליה. באחת הסצינות במהלך הסרט, השחקנים לבושים ככנופיית פושעים ומנסים לשדוד חנות בכפר. אלא שבמהלך צילום הסצינה, אחד התושבים שעבר במקום היה בטוח שנתקל בחבורת שודדים אמיתית ושמדובר בשוד אמיתי.

בזמן שה"כנופייה" ניסתה לברוח מ"השומר הזועם" בחנות שהחזיק מחבט בייסבול, התושב המקומי חשב שזה הזמן מבחינתו להפוך לגיבור והחל לרדוף אחריהם מחוץ לחנות. המצלמה הוצבה בחלק האחורי של מכונית המילוט ותפסה את הרגע שבו עובר האורח החליט לסכן הכול כדי לנסות לעזור. אבל המצלמה לא היתה גלויה לאותו אדם, שבאופן אמיץ העמיד את עצמו לרשות השומר וניסה לעזור לו.

שודדים. צילום מסך
הסצינה שכמעט נגמרה באסון/צילום מסך

ג'ון קאפל, הדובר של חברת ההפקה "הארד רואד פילמס", תיאר ל-SUN הבריטי: "תושב של המקום ניסה לרדוף אחרי חבורת השחקנים אחרי שהם עזבו את מקום הסצינה". אולם, מסתבר שהמפיק והבמאי של הסרט הזהירו מבעוד מועד את המשטרה וקיבלו ממנה אישור לצלם את הסצינה בכפר הזה.

ג'ון דווקא שיבח את האזרח המודאג וטען שהצוות התרגש מהמחווה שלו כלפי התושבים: "למרבה המזל, הבמאי ראד בראון, היה במקום כדי להרגיע את האיש האמיץ והסביר לו שמצלמים כאן סצינה לסרט. זה מקום מאוד מיוחד לגור בו. זכינו פה לקבלת פנים חמה והקהילה הציעה לנו לשתף פעולה במהלך השהות שלנו בכפר. אנחנו רוצים להביע בפומבי את התודה שלנו לכולם על הסבלנות שלהם ומתנצלים בפני אותו התושב שההגעה שלנו גרמה לו לאי נוחות".

שודדים. צילום מסך
אנשי ההפקה והשחקנים של הסרט מחוץ לחנות/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully