וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי קשוח עכשיו? גבר ניסה לשדוד לוחמת ג'יו ג'יטסו, ושילם על זה בגדול

28.11.2018 / 0:24

מגדיל דה סילבה הגיח אל מחוץ לביתה של סברינה לייטס וניסה לגנוב את הטלפון שלה. זה נגמר בריתוק כואב במיוחד שלו במשך 20 דקות עד שהשוטרים הועילו בטובם להגיע ולעצור אותו

צילום מסך

מגדיל דה סילבה בן ה-18, היה בטוח שהוא מזהה טרף קל כשראה את סברינה לייטס, 22, מחוץ לביתה שבמנאוס. סילבה שרכב על האופנוע שלו ביחד עם עוד חבר, ניסה לחטוף מדה סילבה את הטלפון הנייד שלה. מה שדה סילבה לא ידע הוא שלייטס היא לוחמת ג'יו ג'יטסו מקצועית ושאין לה שום כוונה לוותר על הרכוש שלה.

חברו של דה סילבה שהיה שותף לניסיון השוד הצליח להימלט, אבל דה סילבה היה קורבן של לייט שביצעה תרגיל בריח על ידו וגרמה לו לצרוח מכאבים ולהתחנן שהיא תעזוב אותו.

עוד בנושא

גנב רוסי התעסק עם הבחורה הלא נכונה - והתחנן לעזרה
השודד הזה גילה בדרך הכואבת שהתעסק עם האישה הלא נכונה

לוחמת ג'יו ג'יטסו נגד גנב. צילום מסך
מי גבר עכשיו? לייטס מרתקת את השודד הצעיר/צילום מסך

לייטס, שמתאמנת ארבע שנים בג'יו ג'יטסו, בזמן שהיא גם לומדת להיות דיילת אוויר, החליטה להגן על עצמה וללמד לקח את השודד אחרי שכבר ארבעה טלפונים נגנבו בפריצות לבתים בשכונה. שכן של לייטס ראה את המתרחש והזעיק את המשטרה כשבינתיים לייטס גייסה את כל הידע שלה בטכניקת הקרב כדי לרתק את השודד במשך 20 דקות שלמות עד שהשוטרים הגיעו.

"כשיש לך את הטכניקה הזו אתה יודע איך להתנהג במצבים כאלו", אמרה לייטס לתקשורת המקומית לאחר המקרה, "הם פחדו ואמרו 'קחי את הטלפון'. ראיתי שאין להם נשק אז הגבתי ככה. אם הם היו חמושים, לא הייתי מגיבה ככה". דה סילבה נעצר כמובן באישום של ניסיון לשוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully