וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: אקרובטית צנחה מגובה רב במהלך תחרות ועלולה להישאר משותקת

14.12.2019 / 0:13

אמנית טרפז מרוסיה חוששת שלעולם לא תוכל לחזור ללכת לאחר שנפלה מגובה של 8 מטרים לרצפה במהלך פעלול שביצעה בתחרות בינלאומית. הרגע הנורא תועד במצלמות

SOCIAL MEDIA

אמנית טרפז מרוסיה חוששת שמא לא תוכל לחזור ללכת, לאחר שנפלה מגובה של 8 מטרים במהלך תחרות בינלאומית. יבגניה אסונובה ספגה פציעה קשה בעמוד השדרה שהותירה את אחת החוליות שלה "מרוסקת לרסיסים", במהלך האליפות הבינלאומית השנייה לאתלטיקה אווירית שנערכה בריגה, לטביה לפני כשבועיים. התאונה התרחשה בשל ציוד בטיחות שנקרע בזמן שאסונובה ביצעה את הפעלול האחרון שלה, והסרט עליו נתלתה השתחרר. היא נפלה מגובה רב למחצלת שעל הקרקע, כיוון שבמקום לא הותקנה רשת תמיכה שתמנע את הנפילה הכואבת.

אסונובה נותרה מאושפזת בבבית חולים במוסקבה והיא לא מסוגלת לזוז ממיטתה ללא סיוע. כעת היא מותחת ביקורת על מארגני התחרות בשל תגובתם האיטית לקריאות העזרה שלה וטוענת שלא היו רופאים נוכחים באולם הספורט בעת התאונה. העיתון המוסקבאי "מוסקובסקי קומסומולץ" דיווח כי ועדת החקירה ברוסיה פתחה בחקירה פלילית וכי עד כה לא ברור אם אסונובה תוכל שוב ללכת. ממיטתה היא סיפרה: "יש לי שתי חוליות שבורות - ה-12 בחזה שלי והראשונה בגב התחתון. חוט השדרה שלי נפגע. אני לא מרגישה את הרגליים או כל איבר כלשהו ברצפת האגן. אני צריכה קטטר כדי להשתין. אני לא זקוקה לעוד ניתוחים אבל אני לא יכולה להזיז את עצמי. צפויה לי תקופה ארוכה של שיקום במצב אופקי".

צפו במופע המלא שלה וברגע הנפילה:

אסונובה התעוררה אחרי ניתוח בו שתי יריעות מתכת ושמונה ברגים קובעו לגופה. לדבריה, הרופאים לא מסוגלים לתת מסגרת זמן משוערת להחלמתה. היא כתבה ברשת: "את צריכה לקבל את זה שהכל קורה לא כפי שרצית שיקרה. להתמודד עם זה הוא הדבר הכי קשה שיש. לפעמים אני עוצמת את העיניים ומבצעת את ההופעה שלי בראש, כאילו אני עומדת להופיע שוב. אני זוכרת כל תנועה במוזיקה שלי, כל תנועה, ואפילו למדתי לעשות פוינט באצבעותיי במחשבותיי. אני חייבת להילחם על היכולת לקום ממיטתי. להמשיך להילחם מדי יום". אסונובה סיפרה שתמיד אהבה לבצע פעלולי טרפז והיא מחכה ומקווה שתוכל לחזור בקרוב לפעילות מלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully