וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלחיץ: הרגע בו בן 7 על גלשן התנגש בכריש ונפל לים

6.12.2019 / 0:32

ילד בן 7 מפלורידה נפל מגלשן - ורק כשיצא מהים וצפה בתיעוד ממצלמת הגו פרו שלו, גילה שהסיבה לנפילה הייתה כריש שהתנגש בו. האב סיפר בתגובה: "הילד לא התרגש לשמוע שזה היה כריש. הוא שובב קטן"

TWITTER

צ'נדלר מור בן ה-7, שהחל לגלוש עוד כשהיה בן 4, תיעד את עצמו במצלמת גו פרו כשהוא תופס גלים בחוף ניו סמירנה שבפלורידה כשאז, בלי סיבה נראית לעין, הועף מהגלשן שלו. צ'נדלר עלה שוב על הגלשן והמשיך לגלוש עוד כחצי שעה לפני שיצא מהים וצפה בתיעוד מהמצלמה שחוברה לחזית הגלשן שלו. רק אז, הוא ואביו שון מור, הבינו מה הוביל לנפילה המפתיעה מהגלשן: כריש שנכנס ישירות בצ'נדלר. "מה שמצחיק זה שאפילו לא ידענו שזה היה כריש עד שיצאנו מהים", אמר האב שון בן ה-40 ל"ני יורק פוסט", "גלשנו עוד חצי שעה אחרי שזה קרה בלי שידענו בכלל מה מסתובב סביבנו". בתחילה הם חשבו שמדובר ביצור ימי קטן שנתקל בילד והפיל אותו. "הוא אמר שראה דג - ואני הנחתי שזה מה שהפיל אותו", הוסיף שון.

כריש התנגש בילד. צילום מסך
הרגע בו הכריש התנגש בילד ללא ידיעתו/צילום מסך

השניים טענו שמדובר בכריש שחור שוליים קטן שנפוץ מאוד באזור. אז נכון, הכריש שנתקל בצ'נדלר היה אכן קטן, לא היווה סכנה ממשית והוא נצפה בחוף לעיתים קרובות, אולם הסיכוי שאחד מהם יתנגש ישירות בגלשן שלך זה בהחלט אירוע נדיר.

צ'נדלר עצמו לא נבהל יותר מדי כשגילה מה הפיל אותו מהגלשן, "זה לא הלחיץ אותו בכלל", אמר שון, "הוא שובב קטן". האב והבן, המתגוררים באורלנדו, מבלים זמן רב בחוף ולעיתים קרובות נוסעים כשעה כדי לגלוש בחוף ניו סמירנה - המכונה "בירת תקיפת הכרישים של העולם".

באוגוסט האחרון שלושה מתרחצים בחוף ניו סמירנה ננשכו בידי כרישים בטווח של 24 שעות ובחודש שעבר כריש לבן במשקל 450 קילוגרמים הופיע בחוף. המתרחצים הקבועים לא מתרגשים יותר מדי מנוכחותם של הטורפים. שון מוסיף: "אם הגלים טובים, זוג כרישים לא יפחיד אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully