וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פיצוי במאות אלפי שקלים": המכתב שקיבלה הח"כית לשעבר לפני התלונה

4.12.2019 / 14:05

הוריו של התלמיד שהתלוננו כי עינת וילף הכתה אותו במהלך פעילות בית ספרית, שיגרו אליה מכתב לאחר התקרית ובו כתבו כי היא יכולה להציע לילד פיצוי על התקרית. עורכי דינה של הח"כית לשעבר טענו לניסיון סחיטה והדפו את הטענות: "קמפיין תקשורתי שקרי ופרוע"

צילום: ערוץ הכנסת, עומר מירון, דרור עינב ויותם רונן, עריכה: עמית שמחה

חברת הכנסת לשעבר עינת וילף, שנחקרה בחשד לתקיפת ילד, קיבלה מכתב מהוריו של התלמיד בו ביקשו פיצויים בסך מאות אלפי שקלים. עו"ד גיל ורגון, המייצג את ההורים, שיגר את המכתב לפני הגשת התלונה ובו איים לתבוע את הח"כית לשעבר מטעם העבודה ועצמאות. "מרשיי מקבלים פניות רבות מגופים בתחום התקשורת לידע את הציבור על תקיפה חריגה מסוג זה, אולם מתוך רצון 'לגדר' את האירוע ולא להוסיף נזקים, הם מסרבים לשתף פעולה, בשלב זה, עם התקשורת בפרשה". עורך הדין הוסיף כי "הערכת הטיפולים ועוגמת הנפש מוערכת בסכום של מאות אלפי שקלים".

מוקדם יותר היום (רביעי) הותר לפרסום כי וילף הגיעה לחקירה במשטרה לאחר שהוריו של תלמיד כיתה א' הגישו נגדה תלונה, בה נטען כי נהגה באלימות כלפי בנם בעת ששימשה כהורה מלווה בפעילות תרבות מטעם בית הספר. לדברי מקורביה של הח"כית לשעבר, הילד תקף אותה בפרעות מול בנותיה והוריו ניסו לסחוט אותה בשל מעמדה הציבורי.

וילף השיבה הבוקר למכתב באמצעות עורך דינה, יהושע ליברמן ממשרד יגאל ארנון, שדחה את טענות ההורים. "מכתבך אינו אלא ניסיון סחיטה חמור ומכוער של אישיות ציבורית ומתלווה לקמפיין תקשורתי שקרי ופרוע, הכולל שלל השמצות, כזבים והכפשות חסרות שחר", טען העו"ד. "מרשתנו שומרת על זכותה לנקוט בכל האמצעים המשפטיים העומדים לרשותה לנוכח התנהלות מרשיך".

דיון ועדת החינוך משמעות החלטת בית המשפט העליון על פרסום תוצאות המיצ"ב, ספטמבר 2012. עומר מירון
"קמפיין תקשורתי שקרי ופרוע". וילף/עומר מירון

"ב-24 בנובמבר 2019, לקראת שעות הצהריים, לאחר הצגת ילדים בה נכח מרשי, אשר הינו תלמיד כיתה א', תקפת את מרשי בתקיפה פיזית חסרת תקדים", כתב עו"ד המייצג את הילד והוריו. "בנסיבות שלא יכולה להיות להן כל הצדקה, נצפית ביום האירוע תוקפת את מרשי תוך שהנך אוחזת בו ומפליאה בו את מכותייך בראש ובגב. לא הסתפקת בכך, ולתדהמת מורים ואנשי אחרים הנפת את מרשי באוויר והשלכת אותו בחוזקה על גדר ברזל סמוכה".

עורך הדין ורגון טען כי מאז התקרית הילד בן השש "חי בפחד אדיר, מפחד ללכת לבית הספר ומסביר כי הוא מפחד שתגיעי ותפגעי בו שוב. האבחנה הפסיכולוגית מלמדת כי לילד נגרמו נזקים אדירים, וככל הנראה ייאלץ לעבור לכיתה אחרת ויעברו שנים רבות עד יתגבר על הטראומה, אם בכלל".

"בימים אלו עומל משרדי על הכנת כתב תביעה כנגדך, אשר תוגש בימים הקרובים", הוסיף. "אולם, בטרם
נעשה כן, ניתנת לך האפשרות להציג את עמדתך, בתוך ארבעה ימים ממועד מכתבי זה, ולנסות להסביר,
אם אפשר בכלל, את התנהגותך ולהציע למרשיי פיצוי, שיפצה במעט על הנזקים שגרמת לקטין
ולהוריו".

עוד בוואלה!

הותר לפרסום: עינת וילף היא הח"כית לשעבר שנחקרה בגין תלונה על תקיפת ילד

לכתבה המלאה

"הצמידו תג מחיר למצב הילד"

מקורביה של וילף אמרו בשיחה עם וואלה! NEWS כי "העובדה שתוך זמן מאוד קצר הצמידו ההורים תג מחיר על מצבו של הילד ושמו את זה כמשקל נגד שלא ידברו עם התקשורת, רק מוכיח שההורים מבינים את מעמדה הציבורי של ד"ר וילף ולכן מדובר בניסיון לסחוט אותה במטרה לפגוע בשמה הטוב".

בשמה של הח"כית לשעבר נמסר כי "לצערה, עינת אינה יכולה להגיב להאשמות המופרכות נגדה כל עוד העניין נמצא בחקירת משטרה. יחד עם זאת, הסיפור האמיתי שונה לחלוטין, ועינת נהגה באחריות כדי למנוע את החמרת הסיטואציה הקשה שנכפתה עליה".

בתוך כך שכרה וילף את שירותיו של יועץ התקשורת עופר רוזנבאום המתמחה בניהול משברים ומאבקים ציבוריים, זאת במטרה להתמודד עם האתגרים הציבוריים והתקשורתיים עימם צפויה להתמודד בתקופה הקרובה

המכתב המלא שנשלח לעינת וילף מהורי הילד שהתלונן על הכאתו. אתר רשמי
המכתב המלא שנשלח לעינת וילף מהורי הילד שהתלונן על הכאתו/אתר רשמי
המכתב המלא שנשלח לעינת וילף מהורי הילד שהתלונן על הכאתו. אתר רשמי
המכתב המלא שנשלח לעינת וילף מהורי הילד שהתלונן על הכאתו/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully