וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמשת מכוניתו של מני נפתלי נופצה בעפולה; המשטרה חוקרת

4.12.2019 / 8:55

כלי הרכב של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה הושחת סמוך לביתו. נפתלי הגיש תלונה במשטרה ושוטרים הגיעו למקום. בשנה שעברה התלונן על ניסיון להצתת רכבו. לדבריו, הוא לא יודע מי עומד מאחורי המעשה ו"מדובר בנזק כספי ובאובדן יום עבודה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שאול אדם

שמשת המכונית של אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה מני נפתלי נופצה הלילה (רביעי) בעפולה. נפתלי הגיש תלונה במשטרה ושוטרים הגיעו למקום ופתחו בחקירה. ביוני אשתקד התלונן על ניסיון הצתה של רכבו סמוך לביתו בעיר.

נפתלי סיפר הבוקר כי חשב שפרצו למכוניתו כדי לגנוב כלי עבודה. לדבריו, "נופצה שמשת המכונית ולא גנבו דבר. המכונית ישנה, לא ניסו לגנוב אותה".

"אני לא יודע מי עשה את זה ולמה עשו את זה, הכול יכול להיות", הוסיף נפתלי. "הגיעה משטרה וגם חבלן משטרה. זה ממש מתסכל. מדובר בנזק כספי ובאובדן יום עבודה".

שמשת מכוניתו של מני נפתלי מנופצת בעפולה. אתר רשמי
הגיש תלונה במשטרה. רכבו של נפתלי, הבוקר/אתר רשמי

ביום שני האחרון התקיים דיון בתביעת הדיבה של נפתלי נגד מקורבי ראש הממשלה בנימין נתניהו. רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, מסרה את עדותה במהלכה האשימה את נפתלי בהכפשתה וטענה כי "אני האדם הכי מושמץ בתקשורת הישראלית". מעל דוכן העדים אמרה כי היא "מודה על ההזדמנות שבמשך חמש שנים מני נפתלי עד המדינה שופך את דמי ואת דם משפחתי".

נתניהו העידה כי נפתלי התנהל בבריונות ושלט ביד רמה במעון ראש הממשלה. "הוא היה שולט יחיד וללא עוררין", טענה. "הוא הזמין את האוכל וזאת הסיבה לגידול ההוצאות במעון. במשך ארבעה חודשים הוא ניסה לשכנע אותי להכניס אותו לעבודה כאב הבית, ואני עשיתי טעות ומצטערת שלא הקשבתי לתחושת הבטן שלי. הרי אם הוא לא היה אב הבית, פרשת המעונות לא הייתה".

עוד בוואלה!

שרה נתניהו מעידה בתביעת הדיבה של מני נפתלי: "שפך את דמי"

לכתבה המלאה
מני נפתלי בדיון בנושא תביעת הדיבה של מני נפתלי כנגד שורת מקורבי רה"מ, בית משפט השלום הרצליה, 2 בדצמבר 2019. ראובן קסטרו
"ממש מתסכל". נפתלי, השבוע/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully