וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרת איטליה סיכלה תכנית להקים תנועה נאצית חמושה

29.11.2019 / 21:04

החקירה, שנמשכה בשנתיים האחרונות, התנהלה ב-16 עיירות וערים, מהאי סיציליה ועד אזור האלפים שבצפון המדינה. במהלכה אותרו כלי נשק רבים וסמלים נאציים. לא ידוע כמה חברים היו בקבוצה זו, או כמה חשודים נעצרו

צילום: רויטרס, עריכה: אביעד בללי

משטרת איטליה אמרה כי היא חשפה תכנית להקמת מפלגה נאצית חדשה, והחרימה מצבור כלי נשק במהלך פשיטות ברחבי המדינה. החקירה, שנמשכה בשנתיים האחרונות, התנהלה ב-16 עיירות וערים, מהאי סיציליה ועד אזור האלפים שבצפון איטליה.

בהודעת המשטרה נאמר כי החקירה חשפה "קבוצה גדולה ומגוונת של גורמים ותושבים במקומות שונים, המאוחדים באותה קנאות אידיאולוגית ומוכנים להקים בגלוי תנועה פרו-נאצית, שונאת זרים ואנטישמית". המשטרה לא פירטה כמה אנשים הצטרפו לקבוצה או כמה חשודים נעצרו. איטליה אוסרת על "תמיכה בפשיזם" ועל ניסיונות להקים מחדש מפלגות פשיסטיות, לאור עברה.

כלי נשק עם סמלים נאצים שהמשטרה באיטליה תפסה אצל פעילי ימין קיצוני שתככנו להקים מפלגת נאו נאצית באיטליה. 29 בנובמבר 2019.. רויטרס
המשטרה פשטה על 19 נכסים. כלי נשק שהוחרמו/רויטרס

המפלגה החדשה נקראה מפלגת הפועלים הלאומית-סוציאליסטית האיטלקית. המשטרה הציגה סמלים נאציים, כולל צלבי קרס ותמונות של אדולף היטלר, שנתפסו במהלך הפשיטות על 19 נכסים שונים. בנוסף לכך, אותרו כלי נשק רבים, בהם אקדחים, רובי ציד וקשתות. על פי המשטרה, הקבוצה יצרה קשר עם קבוצות קיצוניות אחרות, הפועלות בין היתר בפורטוגל, בבריטניה ובצרפת.

בחודש יולי איתרה המשטרה באיטליה מאגר עצום של כלי נשק, שכלל גם טיל נ"מ, שהיה קשור לפעילי ימין קיצוני. בנובמבר נעצרו שני אנשים שהיו קשורים לקבוצה פרו-נאצית אחרת בחשד שתכננו לתקוף מסגד.

עוד בוואלה!

האנטישמיות באיטליה כה חמורה, עד שניצולת שואה וסנאטורית זוכה לאבטחה

לכתבה המלאה
סמלים נאצים שהמשטרה באיטליה תפסה אצל פעילי ימין קיצוני שתככנו להקים מפלגת נאו נאצית באיטליה. 29 בנובמבר 2019.. רויטרס
איטליה אוסרת על קיומן של מפלגות פשיסטיות. סמלים וספרים נאציים/רויטרס
ספרים נאצים שהמשטרה באיטליה תפסה אצל פעילי ימין קיצוני שתככנו להקים מפלגת נאו נאצית באיטליה. 29 בנובמבר 2019.. רויטרס
ספרים נאצים שהמשטרה באיטליה תפסה אצל פעילי ימין קיצוני שתככנו להקים מפלגת נאו נאצית באיטליה. 29 בנובמבר 2019./רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully