וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל שהעירה לו: תלמיד מבאר שבע נעצר בחשד שתקף את מנהלת בית הספר

27.11.2019 / 17:22

על פי החשד, נער בן 16 תקף את מנהלת בית הספר שבו הוא לומד בבאר שבע אחרי שהתקשרה לאחד מהוריו כדי לדווח על נזק שביצע. הוא גרם לה לחבלות ונמלט מהמקום. המשטרה עצרה אותו בתום סריקות. משרד החינוך: "חציית קו אדום, מלווים את המנהלת"

שביתה בבית ספר יסודי בראשון לציון. ועד ההורים הארצי, אתר רשמי
מגרש בית ספר. אילוסטרציה/אתר רשמי, ועד ההורים הארצי

נער בן 16 מבאר שבע נעצר היום (רביעי) בחשד שתקף את מנהלת בית הספר שבו הוא לומד. מהתחקור שבוצע על ידי שוטרים חוקרי נוער שהגיעו לבית ספר, אחרי קבלת הדיווח במשטרה על התקיפה עלה החשד שהתלמיד תקף את המנהלת וגרם לה לחבלות לאחר שהעירה לו על נזק שגרם והתקשרה לאחד מהוריו כדי לדווח לו על כך.

על פי החשד, לאחר שתקף אותה, הוא נמלט מבית הספר. הוא אותר ונעצר בתום סריקות נרחבות. מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל רואה בחומרה כל חשד לתקיפת סגל חינוכי ופועלת בנחישות לאיתור חשודים, חקירת מעורבותם והרחקתם מהמרחב הציבורי". עוד נמסר כי חקירת המקרה נמשכת.

במשרד החינוך מסרו כי הם "רואים בחומרה רבה את האירוע ומציינים כי מדובר בחציית קו אדום. אין בכוונת המשרד לעבור לסדר היום, עד שימוצה ההליך המשמעתי מול התלמיד. האירוע מטופל ומלווה על ידי גורמי האכיפה. אשר למנהלת, המשרד מלווה אותה ויעמיד לרשותה מענה לצרכים הנדרשים".

(עדכון ראשון: 16:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully