וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"עיניים מלאות בחוכמה ואהבה": מרינה שנורתה בנמל אשדוד הובאה למנוחות

עשרות חברים ובני משפחה ליוו את האישה בת ה-40 שנורתה למוות על ידי מאבטח למנוחת עולמים בבית העלמין בבית שמש. לטענת המשטרה היא נורתה על ידי אנשי הביטחון לאחר שלא עצרה את רכבה. "לעולם לא נשכח אותך", ספדו לה חבריה

עריכה:עמית שמחה

עשרות חברים ובני משפחה הגיעו היום (רביעי) לבית העלמין בבית שמש ללוות למנוחת עולמים את מרינה ראטוש בת ה-40 שנורתה למוות על ידי מאבטח בנמל אשדוד. החקירה בנוגע לנסיבות הירי שהובילו את המאבטח לירות למוות באישה בשבוע שעבר נמשכת.

"קשה לי מאוד לדבר עלייך בלי להסתכל בעיניים היפות שלך", ספד לה אחיה. "היו לך עיניים מלאות באהבה וחוכמה על העולם שעוד לא למדתי. אשא אותך בליבי לשארית חיי. תמיד תהיי עם המשפחה הקטנה שלך".

מרינה ראטוש, נורתה למוות ע"י מאבטחי נמל אשדוד, 21 בנובמבר 2019. מתוך פייסבוק, צילום מסך
"נדמה שהזמן עצר מלכת". ראטוש/צילום מסך, מתוך פייסבוק

אחד מחבריה תיאר את ראטוש כבת משפחה. "אומרים שאין דבר קרוב ממשפחה. אך במקרה שלך החברות חזקה מהכול, אפילו מקשר דם", נפרד החבר. "חלקנו אין סוף רגעים עצובים ושמחים כאחד, הייתי לצדך ברגעים לא פשוטים ואת לצדי. עכשיו נדמה שהזמן עצר מלכת".

על נסיבות מותה של ראטוש אמר החבר כי "מעולם לא חשבתי שתעזבי אותנו ועכשיו אנחנו צריכים להבין איך להמשיך את שגרת חיינו בלעדייך. החלל שהותרת בליבנו כנראה יישאר לנצח... מבטיח שלעולם לא נשכח אותך ולא נשאיר אותך לבד. לנצח אזכור אותך".

עוד בוואלה!

משפחתה של מרינה שנורתה למוות בנמל אשדוד: "הרגו אותה סתם"

לכתבה המלאה
נמל אשדוד לאחר אירוע הירי של המאבטחים בצעירה. נתנאל פריאנטי אשדוד אונליין, אתר רשמי
זירת הירי בנמל אשדוד, בשבוע שעבר/אתר רשמי, נתנאל פריאנטי אשדוד אונליין

ראטוש נורתה בכניסה למתחם של הנמל ביום חמישי שעבר. זאת, לאחר שלפי המשטרה לא צייתה להוראות אנשי הביטחון לעצור. המאבטח היורה נעצר לחקירה ושוחרר למעצר בית. לפי עורך הדין של המשפחה חיים מכלוף, עולה מהדוחות כי היא נפגעה משלושה קליעים בפלג גופה העליון.

שלשום נערך דיון בבג"ץ בעקבות התנגדות המשפחה לנתיחת גופתה. לבסוף הגיעו הצדדים להסכמה לפיה תבוצע במכון הפתולוגי נתיחה חלקית ככל שהדבר יספיק לקביעת סיבת המוות. "אולם, ככל שהפתולוג עורך הניתוח ימצא כי יש צורך להרחיב את הבדיקה, הוא יהא רשאי לעשות כן", נכתב בפסק הדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully