וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שחיסלה אל-בגדאדי, ארה"ב הצליחה לבסוף לקבוע אם קונאן הוא כלב או כלבה

לפי הגרסה האחרונה של הפנטגון, הכלב שסייע במרדף אחרי מנהיג דאעש נפצע הוא זכר. גם טראמפ התייחס אליו כאל זכר בזמן טקס ההוקרה בבית הלבן, אך הודעות הפוכות מצד גורמים בפנטגון ובבית הלבן הצליחו לבלבל את אמריקה

צילום: רויטרס, עריכה: אסף דרורי

זכר, נקבה ושוב זכר. קונאן, שסייע במצוד אחרי מנהיג ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), גרם לבלבול ולמבוכה בוושינגטון, אחרי שנראה שממשל טראמפ לא הצליח להכריע מהו מינו של בעל החיים. לפי הגרסה האחרונה - וככל הנראה הסופית, שמסר היום (רביעי) הפנטגון, מדובר בכלב.

הודעת הפנטגון מגיעה בניגוד לדבריו של גורם בפנטגון ל-ABC אתמול, שלפיהם מדובר בכלבה. הנשיא דונלד טראמפ וסגנו התייחסו אליה כאל זכר בזמן טקס הוקרה עבורו בבית הלבן. קונאן סייע במרדף אחרי אבו בכר אל-בגדאדי בחודש שעבר, עד שזה פוצץ את עצמו במקום מחבואו בסוריה.

מוקדם יותר אתמול, גורם בבית הלבן התייחס לקונאן כאל נקבה, בניגוד לנשיא, שהשתמש במילה "עצמו" בתיאור הכלבה, שנפצעה במהלך המבצע ללכידת אל-בגדאדי. לאחר מכן, בבית הלבן אמרו כי מדובר בכלב, עד שאותו גורם בפנטגון תיקן פעם נוספת. נכון לעכשיו, קונאן חזר להיות כלב.

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ העניק עיטור מיוחד לכלבה שהשתתפה במבצע החיסול מנהיג ארגון המדינה האסלאמית (דאעש). AP
בסוף מתברר שמדובר בכלב. טראמפ בטקס ההוקרה לקונאן, אתמול/AP

"קונאן היה משהו מיוחד וגרם להתרגשות", אמר אתמול טראמפ לכתבים באירוע שהתקיים מאוחר יותר. בטקס בבית הלבן, הוא התייחס אליה כאל זכר. "סיפרו לי על הגזע הזה ועל קונאן עצמו. קונאן הוא קשוח, ואף אחד לא הולך להתעסק עמו", אמר טראמפ בטקס, שבו השתתפו גם סגנו מייק פנס ורעייתו, מלניה.

הבלבול עורר תגובות לועגות ברשת, אך לא כלפי הכלב המאומן היטב. "למעשה, היא הזדהתה בתור חתולה", כתב הסנאטור הרפובליקני טד קרוז בטוויטר.

פחות משועשע היה הכלכלן פול קרוגמן, בעל טור בניו יורק טיימס. "אולי הם ציירו משהו על קונאן עם טוש כדי לכסות על הטעות של טראמפ?", כתב קרוגמן בטוויטר.

(עדכון ראשון: 15:05)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully