וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבנה ביישוב באשכול נפגע מירי תועה מכיוון מצרים; אין נפגעים

26.11.2019 / 11:49

המבנה בביישוב בני נצרים שבדרום המועצה המקומית נפגע מפגז שנורה ככל הנראה משטח חצי האי סיני. מהמועצה המקומית המסר כי כוחות הביטחון במקום והאירוע בבדיקה. לפני כחודשיים אותר פגז טנק באותו היישוב, שנורה ככל הנראה משטח סיני

נזקי פגיעת הירי התועה ממצרים למועצה האזורית אשכול 26 בנובמבר 2019. אתר רשמי
פגיעת הפגז בבני מצרים, היום/אתר רשמי

מבנה בדרום המועצה האזורית אשכול נפגע הבוקר (שלישי) מירי תועה מכיוון מצרים. לא היו נפגעים בתקרית. מדוברות המועצה המקומית המסר כי כוחות הביטחון במקום והאירוע בבדיקה. בצה"ל אישרו כי אותר נפל שגרם לנזק במבנה אזרחי. ככל הנראה מדובר בפגז של טנק וכי נסיבות האירוע בבדיקה.

לפני כחודשיים אותר נפל של פגז טנק ביישוב בני נצרים שבסמוך לדרום רצועת עזה. מהמשטרה נסמר כי לא ידוע על נפגעים באירוע וישנו נזק קל שנגרם לכלי רכב וקיר מבנה, ככל הנראה מנתזים של פצצת המרגמה. מדובר צה"ל נמסר כי הדיווח בבדיקה וכן כי צוות של סילוק פצצות בדרך למקום. נבדק חשד לפיו מדובר בירי תועה שזלג משטח חצי האי סיני.

בשנה שעברה נפגע בית בנגב מקליעים מירי תועה משטח מצרים - כך נמסר מדובר צה"ל. בתקרית לא היו נפגעים, אך נזק נגרם למבנה. מבירור שביצעו בצה"ל התברר שכוח מצרי ביצע תרגיל, במהלכו שולבה אש חיה, ובשוגג בוצע ירי לעבר שטח ישראל. גורמים ביטחון אישרו את הפרטים. מתחקיר ראשוני עולה כי ארבעה קליעי 0.5 מ"מ פגעו בקרוואן בכפר הנוער ניצנה שבמועצה האזורית רמת נגב. הקליעים חדרו למבנה, ואחד מהם נפל על מיטה. החדר היה ריק מאדם.

  • עוד באותו נושא:
  • אשכול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully