וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי לעבר ניידת משטרה בדיר אל-אסד: שבעה חשודים תושבי הכפר נעצרו

23.11.2019 / 22:40

החשודים נעצרו בתום שעות של סריקות נרחבות בכפר, בהן לקחו חלק מסוק משטרתי וכוחות ממגוון רב של יחידות שיטור. בתום הערכת מצב, החקירה הועברה לימ"ר, וראש הממשלה ומ"מ המפכ"ל גינו את הירי. "נמצה את הדין עם הפורעים"

צילום: מחאסן נסאר, דוברות המשטרה

שבעה בני אדם נעצרו הערב (שבת) בחשד למעורבות בירי לעבר ניידת משטרה בדיר אל-אסד שליד כרמיאל. הירי בוצע כשצוות המשטרה עסק באותו הזמן בטיפול באירוע שלשמו הוזעק למקום, השוטרים הבחינו ברכב הנוסע ללא לוחית זיהוי קדמית וסימנו לרכב לעצור. משהבחינו בכך החשודים, הם פתחו באש לעבר הניידת. שוטר השיב בירי מתוך הניידת לעברם, והם נמלטו מהמקום ברכבם.

החשודים נעצרו לאחר שמשעות הצהריים כוחות המשטרה פעלו בכפר לאיתורם בסיוע מסוק מהמערך האווירי של המשטרה, בלשי היחידה המרכזית, לוחמי יס"מ ויחידת הגבולות, כלבנים, לוחמי מג"ב, שוטרי התחנה וחוקרי זירה. כמו כן, בתום הערכת מצב שבוצעה במחוז צפון, חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית במשטרה (ימ"ר).

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה הערב את הירי לעבר הניידת. "הירי על ניידת המשטרה בדיר אל-אסד הוא בלתי נסבל ואני מבקש לחזק את ידי השוטרים. נתפוס את הפורעים ונמצה עמם את הדין", אמר.

ירי לעבר כוח משטרה בכפר דיר אל-אסד, 23 בנובמבר 2019. מחאסן נאסר, אתר רשמי
ניידת המשטרה עם כניסות הכדורים לשמשה, היום/אתר רשמי, מחאסן נאסר

ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, התייחס לאירוע החריג ואמר כי הוא מעיד על הסלמה מסוכנת. "ירי כלפי שוטרים שבאו לאכוף את החוק מעיד על הסלמה מסוכנת וצפויה תגובה קשה ובלתי מתפשרת, הפורעים ישלמו את מלוא הדין", אמר.

בנוסף לאירוע הירי החריג בדיר אל-אסד, אירעו עוד כמה אירועים אלימים במהלך סוף השבוע. מוקדם יותר נפצעה אישה בת 30 באורח בינוני, בקטטה שפרצה ברחוב בני ברק בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים איכילוב בעיר. בשעות הבוקר הובאו שני פצועים בשנות ה-20 לחייהם במצב בינוני וקל לחבירה עם צוותי מד"א, ככל הנראה בעקבות קטטה, בסמוך לכניסה לכפר תבור. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לצעירים שהגיעו הכפר שיבלי הסמוך, ופינו אותם לבית החולים העמק בעפולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully