וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על מצפונכם: כך הגיבה הדוגמנית לפדיחת המסלול שלה

1.12.2019 / 9:06

התגובות הקוטלות ברשת על ההליכה המביכה של הדוגמנית דמי רוז במסלול הדוגמנות במיאמי גרמו לה להגיב - ואם תצחקו מהסרטון אתם הולכים להרגיש מאוד רע עם עצמכם אחרי שתשמעו מה היה לה לומר

YOUTUBE

הדוגמנית דמי רוז הפכה לבדיחה ברשת לאחר שסרטון שלה מתצוגת האופנה של Oh Polly במיאמי בקיץ האחרון פורסם ברשת. בסרטון, נראית רוז, ילידת ברמינגהם, צועדת על המסלול בצורה - איך נאמר את זה בעדינות? - די עקומה. ברשת צחקו ללא רחמים על ההליכה "המביכה" של רוז על המסלול והשוו אותה לדוגמנית נעמי קמפבל ולהליכה הייחודית והמשונה שלה.

"אני אוהבת את דמי רוז אבל לא! זו ההליכה הגרועה ביותר שראיתי", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "ההליכה שלה היא בלגן שלם. היא אפילו לא מצליחה ללכת בקו ישר". משתמש נוסף כתב: "מי איפשר לזה לקרות? אני לא מבין. ויתרו לגמרי על מאמני הליכה למסלול? אפילו הבסיס של הבסיס לא מיושם פה. היא לא מצליחה ליישר את הרגליים שלה בכלל. אולי הירכיים המזויפות שלה פוגמות בטווח התנועה שלה על המסלול". אחרי שהפכה ללעג ברשתות החברתיות, בת ה-24 חשפה את הסיבה קורעת הלב לחוסר הריכוז שלה על המסלול באותו יום - מות הוריה. איך אתם מרגישים עם זה עכשיו?

ככה זה נראה:

היא צייצה בטוויטר: "בלי צחוק, כן, אני לא דוגמנית המסלול הכי טובה. הייתי מאוד לחוצה, לא רציתי לעשות את זה, הבגד העליון שלי הלך לאיבוד מאחורי הקלעים. הנעליים היו גדולות מדי בשבילי בגובה ובמידה, שלא לדבר על כך שאני מתמודדת עם בעיות אישיות לאחר שאיבדתי את הורי - את אמא שלי רק חודש לפני התצוגה". אביה של דמי נפטר באוקטובר שנה שעברה בעוד אמה הלכה לעולמה ביוני השנה. היא הוסיפה: "רציתי לדחוף את עצמי מחוץ לאזור הנוחות שלי, לגרום להם ולי להיות גאים וזה דורש הרבה אומץ, אז עבור זה אני גאה בעצמי כי לא הרבה היו עושים את זה, אבל זה קרה. אני גם יכולה לצחוק על זה אבל אני עדיין כאן והכל פה גוצ'י!".

על אף הטעות, לרוז מתברר יש זיכרונות מאוד טובים מהתצוגה ההיא. היא סיכמה: "במבט לאחור זו הייתה חוויה ממש מהנה והצלחתי להציג את הקולקציה שלי שהייתי ממש גאה בה. אני ממש אסירת תודה על כל ההזדמנויות שקיבלתי. תודה לכל מי שתמך בי". אוהדיה מיהרו להביע תמיכה ולהצדיע לה על גבורתה. "אני גאה בך", כתב אחד ואחר הוסיף: "תתעודדי! תמיד יהיו כאלה שישנאו, לא משנה מה תעשי בחיים. טיפלת בזה בחן ובכנות!". משתמש נוסף כתב: "כל הכבוד לך. תהי חיובית ותמשיכי ככה".

דמי הודיעה על מותה של אמה האהובה בפוסט אינסטגרם קורע לב בו נכתב: "גן עדן קיבל לשעריו מלאך היום. יהי זכרך ברוך אמא", לצד אימוג'י של לב שבור. לאחר מכן שיתפה תמונה נוגעת ללב של שתי ציפורים שהופיע מחוץ לסט הצילומים, כשהיא מאמינה שאלו הם הוריה שהגיעו לבקר אותה, "ראיתי את זוג הציפורים האלה על הסט היום. אני מקווה שאלה היו אמא ואבא שביקרו אותי". לאחר שאביה מת, היא הקדישה לו מחווה מקסימה: "יהיה זכרך ברוך אבא. אתה היית האבא הכי טוב שיכולתי לאחל לו אי פעם. האיש הכי אכפתי, תומך, חכם ואוהב שהכרתי. אלוהים יברך אותך ויודה לך על הכל. מקווה לראותך שוב יום אחד בגן עדן. 3.10.18".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully