וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני נראית טוב מדי מכדי למצוא אהבה": הדוגמנית שהפכה לבדיחה

21.5.2019 / 8:14

ג'נה תומפסון היא דוגמנית ביקיני ואמא לשניים שהציגה גישה נרקסיסטית במיוחד בראיון שהעניקה לתוכנית בוקר/ אחרי שאמרה שהיא "מושכת רק גברים שרוצים דבר אחד בלבד" היא יצרה ויכוח סוער ברשת: "מה הפלא שהיא לא הגיעה רחוק עם הגישה הזו?"

ITV

ג'נה תומפסון, דוגמנית ביקיני ואמא לשניים, הצליחה לעצבן לא מעט אנשים בעקבות ראיון שערכה לאחרונה, ראיון שבו היא חשפה הרבה נרקסיזם ומעט מאוד צניעות. תומפסון טענה בראיון שמאז שהפכה לפנויה לפני שנתיים, רוב הדייטים שלה היו אסונות וש"גברים נחמדים" מפחדים ממנה ומרגישים מאויימים על ידה.

תומפסון התארחה בתכנית הבוקר הבריטית של הולי וולוגבי ופיליפ צ'ופילד ואמרה: "אני נראית טוב מדי כדי למצוא אהבה. אני חושבת שאני מאיימת על גברים. נראה שאני מושכת רק גברים שרוצים דבר אחד בלבד. אף אחד לא מחפש משהו רציני".

תומפסון, בת ה-36, נשאלה האם גברים מתמקדים רק במראה שלה ואמרה: "זה מאוד רדוד, אני חושבת שגברים מתעייפים מהכישלונות שלהם. היו לי כמה אסונות בדייטים. יצאתי עם בחור שהתוודה שהוא נשוי בשלב יחסית מאוחר בדייט שלנו. הוא אמר לי את זה פנים אל פנים והוא ממש החליק ונפל אחרי שניסיתי לברוח משם. הייתי צריכה לקחת אותו לבית החולים".

עוד בנושא
הכירו את הבחורה שפוטרה מעבודתה כי היתה יפה מדי
הבחורה שזכתה בתואר הישבן היפה בסין: "לא יכולה לצאת לרחוב בטייץ"
אופנוען ראה בחורה יפה רוקדת ברחוב וכמעט שילם על זה בחייו

  • עוד באותו נושא:
  • דוגמנית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully