וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רועי נהרג בתאונת קורקינט בת"א: "הלך לי הילד בגלל הכלי הארור הזה"

14.11.2019 / 10:43

בתום חמישה ימי אשפוז, נקבע מותו של בן ה-25 מרמת גן שנפגע מרכב בעת שרכב על הכלי, ומשפחתו החליטה לתרום את איבריו. אמו פרסמה פוסט נוקב: "אני קוראת לכל מי ששומע אותי, שימו לקורקינטים החשמליים האלו סוף. זה מרתיח לי את הדם. הם כמו ברווזים במטווח"

עריכה: שאול אדם

קטל הקורקינטים החשמליים נמשך: לאחר שרועי אברהם בן ה-25 מרמת גן נפצע אנושות בשבת בבוקר כשנפגע מרכב בעת כשרכב על הכלי בשדרות בן גוריון בתל אביב - אתמול, בתום חמישה ימים בטיפול נמרץ בבית החולים איכילוב בעיר, נקבע מותו.

אמו של רועי, דורית אברהם, פרסמה הבוקר (חמישי) פוסט בפייסבוק, ובו הזהירה מפני שימוש בקורקינטים החשמליים, ושיתפה בהחלטה לתרום את איברי בנה. "אני קוראת לכל מי ששומע אותי, שימו לקורקינטים החשמליים האלו סוף", כתבה. "אני כמה ימים באיכילוב ושומעת רק על עוד טרגדיות ואסונות כמו שקרה לנו. ועל מה? על מה הלך לי הילד, אני זועקת הבוקר? זה מרתיח לי את הדם שהכניסו את הכלי הארור הזה, כמו ברווזים במטווח כשהם חשופים לפגיעות על הכביש, אין חובה וגישה לקסדות, אפוד זוהר ואורות. המינימום של המינימום. אל תעצמו עיניים כי המחיר שאני משלמת היום לא צריכה אף אמא לעבור".

רועי אברהם ההרוג בתאונת הקורקינט החשמאליים  ברמת גן. אתר רשמי
"על מה הלך לי הילד?". רועי אברהם בן ה-25/אתר רשמי

"הבוקר אנחנו יוצאים אחרי שבוע מאיכילוב למסע לוויה, שבעה ואחר כך החיים בלי רועי", המשיכה. לא יודעת איך אשרוד ולאן ילכו חיי, אני רק יודעת היום שאני זועקת זעקה של אמא ומתחננת: עצרו את הקורקינטים החשמליים".

מנהל בית החולים, פרופ' רוני גמזו, הצטרף לדבריה ואמר כי מדובר "בטירוף מערכות מוחלט". לדבריו, "באיכילוב רואים זינוק אדיר בכמות הפצועים שמגיעים מידי יום לבית החולים במצבי פציעה שונים כולל מוות, ולצערנו זה הפך לשגרה יומיומית כאן בבית החולים. סוגיית הקורקינטים החשמליים אינה מוסדרת ומופקרת על ידי הרשויות וגורמי האכיפה ללא שום נהלים ברורים ואמצעי הגנה ובינתיים לעוד משפחות חרב עולמם מדי יום. אני קורא למקבלי ההחלטות לשים סוף להפקרות המזעזעת הזו ולמנוע כבר מוות נוסף".

עוד בוואלה!

דובר צה"ל: הפסקת האש נכנסה לתוקף, הנחתנו מכה קשה על הג'יהאד הפלסטיני

לכתבה המלאה
תאונת הקורקינט בתל אביב. תיעוד מבצעי מד"א, אתר רשמי
זירת התאונה/אתר רשמי, תיעוד מבצעי מד"א
הפוסט שפרסמה אמו של ההרוג בתאונת הקורקינט החשמאליים רועי אברהם ברמת גן. אתר רשמי
הפוסט שפרסמה אמו של ההרוג בתאונת הקורקינט החשמאליים רועי אברהם ברמת גן/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully