וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפחיד: נצפה "איש הכלב" שמטיל טרור וטורף חיות ברחבי ארה"ב

16.11.2019 / 0:18

מספר תמונות והקלטות "חושפות" את הייצור שנראה כמו חצי אדם וחצי כלב וגם את קורבנותיו. על פי האמונה המוקמית הוא מתנשא לגובה של כמעט 3 מטרים ועומד על שתי רגליים. צפו

אחת מהתצפיות של "איש הכלב" בארצות הברית/northamericandogmanproject

בסרטון - אחת מהתצפיות של "איש הכלב"

כזה דבר רואים בדרך כלל רק בסרטי אימה, אבל ישנם רבים בארה"ב שחוששים שייצור שנראה כמו חצי כלב וחצי אדם, הורג חיות מחמד ומסתובב עדיין חופשי ומטיל מורא במדינות שאליהן הוא מגיע. על פי הדיווח של הדיילי סטאר, המפלצת האנושית שכבר זכתה לכינוי "Dogman", נצפתה בכל רחבי ארה"ב - יש לה ארבע רגליים, אבל היא עומדת על שתיים ממש כמו בני האדם. מספר עדי ראייה דיווחו שחיית המחמד הביתית שלהם הותקפה ונהרגה באכזריות על ידי אותו ייצור לא ברור ומאיים.

הסופר וחוקר התופעות העל טבעיות ג'ודי קוק טוען שגם הוא ראה את הייצור הזה וסיפר שהוא נראה כמו חצי אדם, חצי כלב ומתנשא לגובה של כמעט 3 מטרים. באתר שלו שנקרא "פרויקט כלבי האדם של צפון אמריקה", ג'ודי חוקר את הייצור המסתורי ויש לו שם שלושה קבצי אודיו מאוהיו ששם אפשר לשמוע את היללות המבהילות של הייצור בשלושה מקרים שונים - בבלרוק, סינסינטי ודייטון.

ג'ודי דיבר על ההקלטות המפחידות ואמר ל"דיילי סטאר: "ההקלטה מבלרוק היא ככל הנראה של "איש הכלב" ואת זה אפשר לדעת לפי הרבה תצפיות שנעשו במקום הזה. האודיו מדייטון עשויה להיות של זאב ערבות".

כשנשאל האם אנשים צריכים להיות מודאגים, ענה קוק: "כן, בכל האזורים האלו חיות רגילות וחיות מחמד נהרגו על ידי טורף גדול, כאשר בנוסף היו הרבה תצפיות של ייצור גדול שנראה כמו זאב על שתי רגליים".

בנוסף להקלטות, לג'ודי יש קולקציה של תמונות שבהן אפשר לראות, אם כי לא באיכות טובה, את הייצור המבהיל. בנוסף ישנן גם עקבות מסתוריות, תמונות של החיות שנפלו קורבן לייצור וגם מפה שבה אפשר לראות את כל המיקומים שבהם דווח שראו את הייצור הזה. האם מדובר באמת באיש הכלב? צפו בעצמכם בעדויות ותשפטו.

עוד בנושא

יצור מסתורי שתואר כ"כלב אנושי" תועד אורב ליד נהר בטקסס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully