וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם התגלה מהו היצור המפלצתי בגובה 2 מטרים שהרג שני כלבים?

19.4.2018 / 0:08

יצור מסתורי מבעית נצפה מסתובב ברחובות סנטה פה שבארגנטינה. לפי עדי ראייה היצור מגיע לגובה של שני מטרים, רגליו צרות וארוכות, יש לו גיבנת קטנה דמוית גמל ופני סוס. - אבל התמונה שלו מזכירה משהו אחר לגמרי

UFOmania - The truth is out there

אנחנו לא מאמינים גדולים במפלצות, רוחות רפאים וכל מיני תופעות על טבעיות - אבל גם אנחנו נותרנו מבועתים למראה היצור המוזר שנצפה מסתובב בחופשיות ברחובות סנטה פה, ארגנטינה. לפי עדי הראייה היצור החייתי מגיע לגובה של 2 מטרים, רגליו צרות וארוכות, יש לו גיבנת קטנה המזכירה את זו של הגמל, צוואר ארוך ופני סוס. מצד שני, התמונה היחידה של היצור שפורסמה ברשת מטושטשת ולא ברורה - ובקלות ניתן להניח שמדובר פשוט בכלב מגזע לא ברור - או עבודת פוטשופ.

יצור מסתורי בארגנטינה. UFOmania - The truth is out there, אתר רשמי
מי אתה יצור מפחיד?/אתר רשמי, UFOmania - The truth is out there

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

יצור ימי מפלצתי נשטף אל חופי ג'ורג'יה - ולאף אחד אין מושג מה זה

לכתבה המלאה

האם זהו "מוצץ העיזים "מיתולוגי?

בתקשורת המקומית נטען שתושבי סנטה פה מתקשים לעצום עין לאחר שנפוצו ברשתות החברתיות המקומיות הדיווחים כי החיה המסתורית שהולכת על ארבע תקפה והרגה שני כלבים - רועה גרמני ופיטבול ומומחים התקשו לפענח מה מקורה של החיה התוקפת.

התיעוד של אותתה "חיה" פורסם ביוטיוב בערוץ התופעות העל טבעיות UFOmania וצבר כמעט 30 אלף צפיות. משתמש אחת כתב בתגובה: "ראיתי משהו כזה ב-2005, הוא חצה גשר בדיוק כשעברנו שם. הוא הבהיל אותי כהוגן. הוא הסתכל עלינו, הסתובב והתחיל לנוע כמו קנגורו וקפץ מהגשר כשהוא נעזר בקיר. הוא קפץ לפחות 5-6 מטרים מטה". אחר כתב: "כאן בפיליפינים זה נקרא אסוונג - אדם שמסוגל להפוך לכלב מפלצתי". הוא קיבל חיזוק ממשתמש נוסף: "זה שד. הוא גם יכול להפוך לחתול או לציפור גדולה".

אחרים העריכו שמדובר בכלל בצ'ופקברה" - יצור מפלצתי אגדי מאמריקה הלטינית. המאמינים בקיומו טוענים כי הוא ניזון מטריפת חיות בית וצאן, בעיקר עזים ולכן זכה לשם "מוצץ העיזים". היצור מתואר באגדות ככבד, בגודל של דוב קטן עם שורת קוצים מהצוואר עד הזנב. הוא נע במהירות, ומוצץ בלשון דמוית צינור את דמן של חיות משק קטנות.

עד היום לא תועד שם בעל חיים העונה לתיאור הזה ולכן הצ'ופקברה זכתה למעמד זהה לזה של ביגפוט, יטי או המפלצת מלוך נס - רבים מאמינים בקיומן, אבל איש לא ראה אותן מעולם.

צפו בסרטון המלא ושיפטו בעצמכם

ואולי הכל בכלל רמאות?

במגזין Pepole דווח שלאחר בדיקה מדוקדקת של המקור ממנו הגיעו התמונות עולות מספר שאלות. בבלוג הדרום אמריקאי inexplicata חשפו שקודם לדיווח על היצור הגיעו דיווחים דומים ממקומות אחרים בעולם - למשל ברזיל.

בנוסף, נראה שההוכחה הברורה ביותר שמדובר בתרמית היא שהיצור דומה בצורה מחשידה לדמות בסדרת ספרי "הארי פוטר".בבלוג נכתב :"התמונה דומה מאוד לדמות שמופיעה בספר הארי פוטר והאסיר מאזקבאן" בשם רמוס לופין בזמן שהוא נהפך לזאב ביער האסור. ייתכן מאוד שהתמונה הנוכחית היא בסך הכל עבודת עריכה על התמונה הזו".

תודו שיש דימיון לאיש הזאב של הארי פוטר

Film concept art of Lupin in his werewolf form, in the Forbidden Forest. אתר רשמי
)Film concept art of Lupin in his werewolf form, in the Forbidden Forest/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully