וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל המחסור במוצר: רוקח התעמת עם לקוחות שביקשו קנאביס רפואי | תיעוד

6.11.2019 / 22:24

על פי התיעוד שנחשף ב"מגזין קנאביס", הרוקח בסניף סופר פארם בת"א נראה מתווכח עם הקונים שביקשו לפדות את מרשמיהם. זאת, בשל המחסור במוצר בעקבות רפורמת הקנאביס של משרד הבריאות. "הלוואי שלא היו עושים לכם את זה", אמר. סופר פארם: "אין לרוקחים שליטה על המלאי"

צילום: מגזין קנאביס, עריכה: עמית שמחה

רוקח בסניף סופר פארם בתל אביב תועד מתעמת עם לקוחות שביקשו לפדות את מרשמיהם לקנאביס. על פי התיעוד שנחשף היום (רביעי) לראשונה ב"מגזין קנאביס", אמר הרוקח ללקוחות "הלוואי שלא היו עושים לכם את הדבר הזה". הרוקח ביקש מהלקוחות שיפסיקו לצעוק עליו כיוון שאין לו דרך לסייע להם. בתגובה למצב נשמע אחד הלקוחות שהיה במקום צועק לעבר הצוות: "אתם מנסים למכור פה תפזורת". זאת, בשל המחסור במוצר בעקבות רפורמת הקנאביס של משרד הבריאות.

לפי גורם במשרד הבריאות, אחת הבעיות שהובילו למחסור בבתי המרקחת הוא היעדר זן מסוים בעל THC (החומר הפעיל בקנאביס) גבוה.

מאוחר יותר התייחס הרוקח לאירוע, ומסר את התנצלותו. מסופר פארם נמסר כי "רוקחי רשת סופר-פארם עושים לילות כימים על מנת לתת מענה למטופלי הקנאביס. זאת מבלי שיש להם או לרשת כל שליטה על כמות המלאי או על טיבם של המוצרים. הרוקחים סופגים זעם רב ולעיתים אף אלימות עקב המחסור במוצרי הקנאביס. רק היום לקוח ניפץ בזעם את דלפק בית המרקחת באחד הסניפים. לגבי הסרט שהופץ - אנו מצרים על המקרה - לצערנו גם כאן הרוקח ספג צעקות קשות מלקוח ובכל מקרה אנו ממשיכים לבדוק את הנושא".

קנאביס רפואי. אילן, תצפית TPS
קנאביס רפואי/תצפית TPS, אילן

המקרה הנוכחי מציג חלק מהקשיים עמם מתמודדים צרכני הקנאביס הרפואי מאז החלת הרפורמה לפני כמה חודשים. במשרד מנסים להתמודד עם הביקורת ואומרים כי המצב זמני, מנסים להוזיל את מחיר המוצר לצרכן ופועלים להגדלת כמות הרופאים המאושרים למתן רשיונות שימוש למטופלים. כמו כן, גם בשוק הפרטי חלה מגמה של הוזלת המוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully