וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה בחופשה של גברים בלבד? החברות ריגלו ונדהמו

5.11.2019 / 8:31

חמישה גברים היו משוכנעים שהם טסים ליוון במסגרת תכנית ריאליטי. מה שהם לא ידעו זה שהם משתתפים בתכנית "חברות בהסוואה" ושבנות זוגם עוקבות אחרי כל צעד שלהם. כפי שבטח שיערתם, זה נגמר בבכי

Channel 5's Undercover Girlfriends

הרבה מאוד מאיתנו היו מעורבים בבגידה, או לפחות חושדים בבגידה של בן או בת הזוג. אבל מה קורה כאשר מצמידים לבן הזוג מצלמה שמתעדת אותו? חמש נשים העמידו את בני הזוג שלהן במבחן זוגיות מתועד. זה קרה במסגרת העונה השנייה של התכנית "חברות בהסוואה", שבמסגרתה חמשת בני הזוג שלהן טסו ליוון, כאשר הם בטוחים שהם מצולמים לתכנית ריאליטי בכיכובם. מה שהם לא ידעו היה שבנות הזוג שלהם צפו בכל צעד ושעל שלהם כדי לבדוק אם ניתן לסמוך עליהם.

הגברים, כמו שלבטח שיערתם, לא ממש עמדו במבחן הזה. סופי, 19, היתה המומה כאשר בן זוגה בתשעת החודשים האחרונים בן, 22, סיפר על כך שהוא בגד בסופי בשלב מוקדם מאוד בטיול. צ'אנטל, 19, שלא סומכת על הארוס שלה ג'ו, אחרי שהוא כבר בגד בה במהלך טיול לאיביזה ואינס, שנמצאת במערכת יחסים עם מאתיו כבר שלוש שנים, גם סיימה את התוכנית בבכי אחרי שראתה אותו מדבר עם בחורה במועדון מקומי.

בניסוי הזה השתתפו גם אלי ושון וסטף וארון. בעוד שסטף רצתה לבדוק אם ארון יכול להיות אחראי ומחוייב לקשר, אלי רצתה לראות אם היא יכולה לסמוך על שון שוב - אחרי שהוא כבר בגד בה פעם אחת. כבר מהרגע הראשון, סופי חששה מההתנהגות של בן, חברה מדריך הכושר והראפר. "לפני שהכרנו הוא היה טיפוס של נשים", הסבירה סופי, "אני לא יודעת אם אני ממש יכולה לסמוך עליו".

הכירו את החברות

כבר במונית בדרך לווילה ביוון, בן אלתר שיר ראפ שבו הוא שר: "אמרתי לחברה שלי שאני לא אבגוד בה, אבל אני לא יכול להבטיח את זה". סופי היתה בשוק מזה והודתה שהיא קצת נאיבית לגביו משום שהוא החבר הראשון שלה. כשסופי יצאה מהחדר בוכה, בן המשיך את שיחת המונית שלו עם שון והודה שהוא אוהב את סופי.

בהמשך הפרק הנשים ריגלו אחרי בני הזוג שלהן בזמן שהם יצאו למועדון. במהלך שיחה עם החברים החדשים שלו, ג'ו אמר שלהיות בזוגיות זו עבודה במשרה מלאה. כששתי מארחות נשלחו לדירה של הבחורים על ידי בנות הזוג, ג'ו לא הזכיר שהוא מאורס, מה שגרם מיד לצ'אנטל לבכות. כשהבחורים יצאו למועדון הלילה, סופי אמרה לצ'אנטל "לקוות לתוצאה טובה, אבל לצפות להכי גרוע".

אלא שבמועדון הלילה, ג'ו היה עסוק עם החברים שלו ואפילו לא הסתכל על בחורות אחרות ברחבת הריקודים, מה שמאוד הרגיע את צ'אנטל ארוסתו. את המכה הכי גדולה ספגה אינס, שיוצאת עם מאתיו כבר שלוש וחצי שנים. כפי שהיה צפוי, מאתיו פשט את חולצתו במועדון וחשף את גופו השרירי. לאחר מכן בחורה ניגשה אליו והם התחילו לפלרטט, כאשר מאתיו הניח את ידיו על ירכיה. אינס פרצה בבכי אחרי שמאתיו אפילו לא הזכיר שיש לו חברה ויצאה מהחדר אחרי שאנשים אחרים במועדון הציעו למאתיו "ללכת על זה" עם הבחורה הזרה. רוצים לראות עוד ממעללי הבחורים הבוגדים? צפו בפרקים בעצמכם.

עוד באותו נושא

גברים ונשים חושפים מה נחשב בעיניהם לבגידה - והתשובות מפתיעות

לכתבה המלאה

צפו בחברות מגלות את האמת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully