וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השאיר בטעות מצלמה דולקת - ותפס את אשתו בוגדת בו עם חברו הטוב ביותר - ראש העיר

16.4.2019 / 8:37

גבר מסין השאיר בביתו את מצלמת הדשבורד המקולקלת שלו וכשחזר הביתה גילה שהיא לגמרי עובדת - וגם תיעדה את הרגע שאשתו הבגדה בו. בשבוע שעבר הוא פרסם את הסרטון בכלי התקשורת והביא להתפטרותו של ראש העיר

WEIBO

סרטוני בגידה הנם, לצערנו, מאוד נפוצים ברשת - אולם, הסרטון הבא לא רק תפס מעשה בגידה בלייב, אלא גם גרם לפיטוריו של ראש העיר שמככב בו. גבר מסין _שזוהה בתקשורת המקומית רק בשם מר יאנג) תיעד במצלמה את הרגע שאשתו בוגדת בו עם חברו הטוב ביותר - שהוא במקרה גם ראש העיר שלהם, שנאלץ להודיע על התפטרותו בעקבות פרסום הסרטון השערורייתי בכלי התקשורת.

מר יאנג חשף את סיפורו מוקדם יותר החודש, על אף שהאירוע צולם כבר באוגוסט 2016 ומאז כבר הוא הספיק להתגרש מאשתו. הסיפור נחשף רק עכשיו, כי יאנג היה מעוניין לחשוף את פרצופו האמיתי של חברו, ראש העיר המכהן. לדבריו, הוא השאיר בביתו את מצלמת הדשבורד של הרכב שלו, לאחר שחשב שהיא מקולקלת וכשחזר הביתה גילה שלא רק שהיא עובדת - היא גם תיעדה את כל המתרחש בבית באותו ערב - והרבה התרחש שם. המצלמה, שמוקמה מול פתח הבית, תפסה את הרגע שראש העיר, מר ליו, הגיע לביתם של הזוג, ניגש לאשתו של יאנג מזה 20 שנה, קואי הואה (שם בדוי) - והחל להתגופף עמה. היא נשמעת שואלת אותו "מה אתה עושה פה?" והוא משיב לה: "התגעגעתי אלייך". כמה רגעים לאחר מכן השניים נראים מתנשקים בלהט והוא מוריד את שמלתה.

צילם את חברתו בוגדת בו. צילום מסך
צילם את חברתו בוגדת בו עם לא אחר מאשר ראש העיר/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

תפסה את בעלה עם שלוש נשים - והגיבה בצורה אלימה מאוד

לכתבה המלאה

מר ליו כיהן כראש עיריית וונצ'ון טאון שבמודנג'יאנג, צפון-מזרח המדינה. הוא ביקר לעיתים קרובות בביתו של מר יאנג וכך הכיר את אשתו. מאוחר יותר, אשתו מונתה למזכירה בוועדת הפיקוח המשמעתית והפכה לעמיתה של מר ליו. יאנג סיפר כי עלו אצלו בעבר חשדות שהשניים מנהלים רומן, אולם חשף זאת סופית רק כשצפה בסרטון. לדבריו, הוא הציג את התיעוד בפני המשטרה מספר פעמים אך אלו התעלמו ממנו.

יאנג סיפר לחדשות שאנג יו, שם פורסם לראשונה הסרטון, שהוא נותר שבור אחרי שצפה בתיעוד וכי ב-2018 השניים התגרשו. גרושתו טענה כי הסרטון נועד אך ורק להכפיש אותה ואת ראש העיר וכי הדברים אינם כפי שהם נראים. לדבריה ראש העיר הגיע לדירתם באותו ערב כשהוא שיכור ולא שם לב שהוא הגזים במעשיו. היא טוענת שהם היו רק עמיתים לעבודה ושמדובר היה במקרה חד פעמי. היא גם מספרת שבעלה התקין מצלמה נסתרת בבית ללא ידיעתה ושלא מדובר במצלמת דשבורד מקולקלת שבמקרה השאיר הבעל בביתם. לאור השערורייה שהגיעה עם פרסום הסרטון, מר ליו התפטר מתפקידו כראש העיר, בחר שלא להתייחס לסרטון המדובר וגם לא סיפק סיבה להתפטרותו המפתיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully