וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן, גנץ ולפיד נגד נתניהו: "מוביל למערכת בחירות נוספת"

20.10.2019 / 20:46

שלושת הפוליטיקאים שהואשמו על ידי נתניהו, כי הם מתכננים להקים ממשלת מיעוט שתסתמך על תמיכה של הרשימה המשותפת, הגיבו ברשתות החברתיות. ליברמן: "מנסה לכפות הקמת ממשלת כפייה דתית", גנץ: "במקום לבזבז את הזמן על סרטונים, החזר את המנדט לנשיא"

אתר רשמי

יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן תקף הערב (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו, בתגובה לסרטון שהעלה מוקדם יותר נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו, נגד ליברמן. "הסרטון האחרון שלך מעיד יותר מכל על כך שאתה מוביל למערכת בחירות נוספת במקום להתמקד בהקמת ממשלת אחדות לאומית ליברלית רחבה" כתב ליברמן. הוא הוסיף כי "במקום לבוא בידיים נקיות אתה מנסה לכפות הקמת ממשלת כפייה דתית". בנוסף לכך כתב ליברמן כי "כל בר דעת מבין שאתה מוכן להקריב את רוב אזרחי המדינה לטובת קבוצה קטנה של עסקנים חרדים".

ליברמן התייחס לסרטון שהועלה לעמוד הפייסבוק של נתניהו בשעות הצהריים, שלפיו ח"כ בני גנץ, ח"כ יאיר לפיד וח"כ אביגדור ליברמן מתכננים להקים ממשלת מיעוט עם מפלגות השמאל, בתמיכת הרשימה המשותפת. בסרטון שנקרא "התוכנית הסודית של גנץ, לפיד וליברמן: ממשלת מיעוט בתמיכת טיבי ועודה", נטען כי "ממשלת מיעוט זה אסון" וכי יש להקים "רק ממשלת אחדות רחבה".

יאיר לפיד במהלך ישיבת סיעת כחול לבן בכנסת, ירושלים 3 באוקטובר 2019. ראובן קסטרו
"עושה הכל כדי לדחוף שוב לבחירות", לפיד נגד נתניהו/ראובן קסטרו

גם יו"ר כחול לבן ח"כ בני גנץ ומספר שתיים ברשימה, ח"כ יאיר לפיד הגיבו מאוחר יותר לסרטון של נתניהו. גנץ תקף את נתניהו וכתב ברשתות החברתיות כי "במקום לבזבז את הזמן על סרטונים, החזר את המנדט לנשיא ותן לנו להקים ממשלת אחדות ליברלית שתדאג לאזרחי ישראל". הוא הוסיף כי "קמפיין הבחירות נגמר ב-17.9. נכשלת שוב בהקמת ממשלה".

ח"כ יאיר לפיד שיתף את הסרטון שפרסם נגדו נתניהו, וכתב: "אני משתף פה את הפוסט של נתניהו, רק כדי שיהיה ברור כמה שיקריים ומזויפים כל הדיבורים שלו על 'אחדות'". הוא הוסיף כי "ככה נראה עמוד של מישהו שהציבור לא מעניין אותו. ככה נראה מישהו שעושה הכל כדי לדחוף שוב לבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully