וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם מג"ב נפצע קל מיידוי אבנים בשומרון; פלסטיני ומתנחל נעצרו

הוא פונה לביה"ח הדסה הר הצופים לאחר שנפצע בעת עימותים שפרצו בין פלסטינים למתנחלים בעמק שילה, במהלכם נוקבו גם צמיגי רכב ביטחון שנכח במקום. בתיעוד מהעימותים נראים פלסטינים רוגמים באבנים ג'יפ צה"לי שנראה מתקשה להיחלץ

.

לוחם מג"ב נפצע היום (חמישי) באורח קל בעימותים בין פלסטינים ומתנחלים בעמק שילה שבשומרון, במהלכם נוקבו גם צמיגי רכב ביטחון שנכח באזור. בנוסף, בתיעוד מהעימותים נראים פלסטינים רוגמים באבנים ג'יפ צה"לי שנראה מתקשה להיחלץ. לפי הודעת משמר הגבול, מתנחל ופלסטיני נעצרו בעימותים.

ממג"ב נמסר לאחר האירוע כי בעקבות הערכות מודיעיניות לחיכוכים, הוצבו כוחות באזור עמק שילה. אל המקום הגיעו מאות פלסטינים ועשרות מתנחלים שהתבקשו לפנות את האזור שהוכרז כ"שטח צבאי סגור". הצדדים החלו ביידוי אבנים וזיקוקים, והכוחות השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות. כתוצאה מיידוי אבנים נפצע אחד הלוחמים בפניו ופונה לטיפול רפואי בבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים. עוד נמסר ממג"ב כי הכוח הגיב באמצעים לפיזור הפגנות ובירי חי לאוויר. כמו כן נמסר כי האירוע יתוחקר.

בתוך כך, גי'פ צה"לי שניסה להיחלץ מהמהומות, נתקע באמבולנס של הסהר האדום, ארגון העזרה הראשונה הפועל ביו"ש. לא דווח על נפגעים בעקבות התאונה.

פלסטינים משליכים אבנים על ג'יפ צה"לי במהלך 
הפרות סדר בעמק שילה 17 באוקטובר 2019. אתר רשמי
לוחם מג"ב נפצע ושניים נעצרו. פלסטינים מיידים אבנים לעבר ג'יפ צהלי בשילה, היום/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully