וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ארומה ת"א התנצל על הרעלת המזון: "אין מקום לתקלות"

16.10.2019 / 19:56

יממה לאחר ששני לקוחות שאכלו כריך טונה בסניף בגין בעיר פונו לבית החולים, מנהל הרשת שיגר מכתב לעובדיו בו הביע את התנצלותו על המקרה. המנכ"ל כתב כי בימים הקרובים יתקיימו בדיקות קפדניות ויערך רענון לנהלי התברואה. "בענייני בריאות - אין ולא יהיו פשרות"

בווידאו: נציגי "ארומה" הגיעו לבירור במשרד הבריאות בעקבות הרעלת הטונה, 16.10.16/עריכה: אסף דרורי

מנכ"ל ארומה תל אביב רון דן התנצל הערב (רביעי) בפני שני לקוחות הרשת שאושפזו בעקבות הרעלת מזון לאחר שאכלו כריך טונה בסניף בדרך מנחם בגין בעיר. במכתב ששלח לעובדים הבהיר המנכ"ל כי החברה ממשיכה בחקירת נסיבות התקרית, אך הבהיר כי "אין ולא יהיה מקום לתקלות מסוג זה ברשת שלנו".

"לקוחותינו הם הנכס החשוב לנו ביותר", הוסיף דן. "בריאותם היא הערך העליון ביותר מבחינתנו ושנים רבות אנו עמלים לשמור על איכות וטריות המוצרים. בענייני בריאות - אין ולא יהיו פשרות".

סניף בגין נסגר עד להודעה חדשה, וברשת מחליפים את כל מוצרי הטונה. המנכ"ל אמר כי בימים הקרובים ייערכו בקרות קפדניות על ידי חברות חיצוניות, וכן ייערך רענון לנהלי התברואה. "אנו נפיק את הלקחים, ובעזרתכם, מאות עובדי ארומה תל אביב המסורים, נשפר את הטעון שיפור ונמשיך להעניק שירות מצוין ומוצרים בריאים ללקוחותינו כפי שעשינו ב-30 השנים האחרונות", מסר.

סניף ארומה, מנחם בגין 48, תל אביב. יותם רונן
סניף ארומה ברחוב מנחם בגין 48 בתל אביב/יותם רונן

מוקדם יותר ערך משרד הבריאות שימוע לנציגי ארומה תל אביב, לאחר שאמש פונו לבית החולים איכילוב אישה בת 41 וגבר בן 34 שאכלו כריך טונה בסניף בגין. בעקבות שיפור במצבם, השניים שוחררו היום לבתיהם.

במסגרת השימוע, שנערך לסניף בגין בלבד, עלה כי המקרר היה תקול והטיפול בטונה הגולמית היה לקוי. כמו כן, במשרד הבריאות ממתינים לתוצאות מעבדה נוספות. בתום הערכת מצב הוחלט על סגירת הסניף עד להודעה חדשה. פקחי משרד הבריאות לקחו דגימות מהדג (טונה) שהיה בשימוש עבור בדיקת המעבדה, והשמידו את שאר התצרוכת. בנוסף לכך, המשרד אסר שימוש של משלוח דג חדש עד לקבלת תוצאות המעבדה.

ממשרד הבריאות מסרו כי במהלך השימוע הוצגו לנציגים הממצאים שעלו בביקורת התברואתית ובהם אי עמידה בנהלי משרד הבריאות ואי עמידה בהנחיות היצרן. "נציגי העסק הונחו לתקן את הליקויים לפני קבלת אישור לפתיחתו מחדש לציבור", אמרו במשרד. "ממשיכים לבדוק את האירוע ברמה המקומית וברמה הארצית, וממתינים לתוצאות המעבדה המדויקות שיגיעו מחר בבוקר".

נציג ארומה בעת הגעתו לדיון במשרד הבריאות, עקב אשפוזם של שניים לאחר שאכלו סלט וכריך טונה בסניף של הרשת ברחוב מנחם בגין בתל אביב 16 באוקטובר 2019. בועז אפרת, אתר רשמי
נציג ארומה בעת הגעתו לדיון במשרד הבריאות/אתר רשמי, בועז אפרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully