וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפשטה בביתה ליד ילדיה החורגים ועלולה להישלח לכלא

29.10.2019 / 0:24

טילי ביוקנאן טענה שהיא רק ניסתה ללמד את ילדיה החורגים שיעור בנושא סקסיזם ושנטפלים אליה כי היא אישה. התביעה טוענת: "היא היתה תחת השפעת אלכוהול ודרשה מבעלה לחשוף את איבר מינו".

ShutterStock

בווידיאו: האם כדאי לישון עם חזייה?

טילי ביוקנאן, צעירה בת 27 מיוטה, ארה"ב עלולה להיכנס בקרוב לכלא. הסיבה: היא הסתובבה חצי ערומה בתוך הבית שלה. בתקשורת האמריקאית דווח שביוקנן הייתה עם בעלה ג'ארד ושלושת ילדיו מנישואים קודמים, כשהסירה את חולצתה. הזוג היה בעיצומה של התקנת בידוד במוסך שלהם כששניהם הורידו את החולצות ונותרו חצי ערומים. ביוקנאן אמרה לילדים לא להיות נבוכים, מכיוון שאין הבדל בין העובדה שאביהם בלי חולצה לבין זה שהיא במצב דומה. אך על פי הדיווחים, סיפור המעשה הגיע לאוזנייה של אמם של הילדים, שהגישה תלונה בגללה נאלצה ביוקנאן להתייצב בבית המשפט.

מתערטלת. צילום מסך
ביוקנן, בעלה והילדים בכנס קומיקס/צילום מסך

עם זאת, סגן התובע העירוני בווסט וואלי, קורי שרווין, אמר כי ביוקנאן התפשטה לפני ילדיה החורגים לאחר שהודיעה להם שאם מותר לבעלה להוריד את חולצתו, אז גם אישה צריכה להיות מסוגלת לעשות זאת. התביעה ממשיכה וטוענת כי היא הייתה באותו זמן "תחת השפעת אלכוהול" ואמר לבעלה שהיא תלבש חזרה את חולצתה רק אם יראה לה את איבר מינו.

ביוקנאן עומדת כעת בפני כתב אישום של שלוש עבירות זימה בהן מעורב ילד, שאם תמצא אשמה בהן היא יכול להשלח לכלא ולהכנס לרשימת עברייני המין במשך 10 שנים. החוק ביוטה בנוגע לעבירות זימה בהן מעורב ילד קובע שאסור לאשה לחשוף את השד שלה "מתחת לקצה עטרת הפטמה", לא בפומבי ולא "במקום פרטי בנסיבות שהיא צריכה לדעת שעשויות לגרום לעלבון או סערה או שהיא עושה זאת מתוך כוונה לעורר או לספק את הרצון המיני שלה או של הילד".

  • עוד באותו נושא:
  • חזה
  • כלא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully